@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
10 jul, 2012 13:30 |
|
cannedcorn
Elev |
Jag: Åh, jag borde kolla in Incendios tumblr för första gången!
Två sekunder senare: ![]() I LOVE YOUR TUMBLR ♥♥♥♥
10 jul, 2012 13:44 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av cannedcorn: Jag: Åh, jag borde kolla in Incendios tumblr för första gången! Två sekunder senare: ![]() I LOVE YOUR TUMBLR ♥♥♥♥ Aaaah, blir ju som ett barn på julafton, taaack!♥♥♥ 10 jul, 2012 13:58 |
|
Borttagen
|
jag sitter och skriver på Mugglis, medan mamma sitter och är sur för att västerbottens potatis inte skriver sin faktura eller moms rätt. Och pappa sitter med miniräknare och hjälper henne så att det blir rätt, men mamma är ändå sur.
och jag sitter och tänker typ: MEN RING OCH KLAGA DÅ! 10 jul, 2012 14:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
10 jul, 2012 14:12 |
|
Borttagen
|
Kolla igenom min gamla berättelsebok från 1:an där man hittar sånt här:
Det var en gång en kattmumie som var farlig Det var en gång två katter som bråkade jätte mycket. En dag dog de Jag gjorde grimarser, en dag när jag gjorde grimarser så skrattade dom Det var en gång en bagare som baka bröd. Sen kom en ko och åt upp brödet. Då blev bagaren förbannad och slog ihjäl kon. Det var en gång en ko som skulle gifta sig med en tjur. Då stångade tjuren kon. Den dog. Det var en gång en flicka som åkte lådbil. Hon åkte på en sten och dog. Det var en gång en gubbe som var dum i huvudet. Han spelade trummor. + fler jag inte orkar skriva Jag tror jag dör xD 10 jul, 2012 14:17 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Fett kul. Jag skriver en Fanfiction med Fanny aka yru
» There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 10 jul, 2012 14:33 |
|
Borttagen
|
Yeee maan! The one and only! : D 10 jul, 2012 14:38 |
|
Ginny00
Elev |
När HarryPotterAndTheHungerGames skrivit i en tråd ser man det direkt för då ser hela forumet muppat ut..
Nåja, jag gillar ditt namn i alla fall! 10 jul, 2012 14:38 |
|
Borttagen
|
Jag har gråtit mig genom ett 45 minuter långt avsnitt av skins. Jag älskar skins, men hatar när det blir så jäkla fel. Vill att Freddie och Effy ska få vara tillsammans, för han har kämpat så mycket för henne och hennes hälsa. Men nej, då ska nån jäkel komma och förstora. Dör är så arg och ledsen och bajskorv
10 jul, 2012 14:39 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen