Vad lyssnar du på just nu?
Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Kitty Brucknell
Såg precis klippet när man ser att hon åker ut ur X Factor och jag blir lika glad varje gång när Lady Gaga vågar vara sig själv och en vänlig själ ♥ Hon springer ut på scenen och kramar Kitty. SÅ SJUKT FINT! Lady Gaga har tidigare haft med en liten tjej på en av sina spelningar och bryr sig verkligen om alla! ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 dec, 2011 02:14 |
|
Borttagen
|
hemskt nog, men justin bieber
4 dec, 2011 02:14 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
4 dec, 2011 02:15 |
|
Borttagen
|
Uno - Under ytan
Lol, det är vanligtvis inte min musiksmak alls, men den låten diggar jag. ♥ 4 dec, 2011 12:41 |
|
Fantasia
Elev |
4 dec, 2011 12:44 |
|
Borttagen
|
Homerun - Al, Marc & Sandy
4 dec, 2011 12:45 |
|
scarhead
Lärare |
4 dec, 2011 12:46 |
|
Dracossister
Elev |
4 dec, 2011 12:48 |
|
Borttagen
|
Ventura Highway - America
4 dec, 2011 12:50 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
4 dec, 2011 13:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen