Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasley<3
Elev |
RON!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 19 dec, 2011 16:37 |
|
Dracolisa
Elev |
Jag skulle lätt ha gift mig med Draco! Det enda dåliga är att han är rätt taskig, men han skulle kanske bli en bättre människa med tiden..
"I don't believe in pressure, fear or failure, just smiles, monsters and magic." - Matthew Gray Gubler 19 dec, 2011 16:43 |
|
Tintin
Elev |
hermonie eller ginny
19 dec, 2011 17:01 |
|
kakan42
Elev |
Kanske lupin om han hadde varit yngre och hadde levt...
19 dec, 2011 17:02 |
|
Lills
Elev |
19 dec, 2011 17:03 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Hmm George
"Hm, you must be a Weasley" 19 dec, 2011 17:08 |
|
Roxy
Elev |
19 dec, 2011 17:32 |
|
Borttagen
|
George (
19 dec, 2011 17:36 |
|
mionee
Elev |
19 dec, 2011 20:13 |
|
prongs
Elev |
harryyyyy
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 20 dec, 2011 00:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen