Kyss mej Harry! [SV] PG-13
Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JuliaE
Elev |
Jag är hemskt ledsen för att det inte kommit mer på FF:en! D:
Men jag har ganska jobbigt med mitt riktiga liv just nu Jag har sjukt mycket läxor, nästan ingen tid att vara med mina vänner pga. skolan, ridlektioner och Agilityn... Och samtidigt som det så har jag lite killproblem Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att ni får vänta! Men det måste bli så här ett tag nu Kommer mer kanske till helgen eller i morgon! Puss på er som fortfarande orkar läsa! ♥
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
20 sep, 2011 21:37 |
|
mine
Elev |
Skrivet av JuliaE: Jag är hemskt ledsen för att det inte kommit mer på FF:en! D: Men jag har ganska jobbigt med mitt riktiga liv just nu Jag har sjukt mycket läxor, nästan ingen tid att vara med mina vänner pga. skolan, ridlektioner och Agilityn... Och samtidigt som det så har jag lite killproblem Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att ni får vänta! Men det måste bli så här ett tag nu Kommer mer kanske till helgen eller i morgon! Puss på er som fortfarande orkar läsa! ♥ OM DU HAR PROBLEM/KILLPROBLEM ÄRE BARA ATT SNACKA MED MIG ♥ 20 sep, 2011 21:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av JuliaE: Jag är hemskt ledsen för att det inte kommit mer på FF:en! D: Men jag har ganska jobbigt med mitt riktiga liv just nu Jag har sjukt mycket läxor, nästan ingen tid att vara med mina vänner pga. skolan, ridlektioner och Agilityn... Och samtidigt som det så har jag lite killproblem Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att ni får vänta! Men det måste bli så här ett tag nu Kommer mer kanske till helgen eller i morgon! Puss på er som fortfarande orkar läsa! ♥ OM DU HAR PROBLEM/KILLPROBLEM ÄRE BARA ATT SNACKA MED MIG ♥ mej me! ♥ 20 sep, 2011 21:41 |
|
EmilySwann
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av JuliaE: Jag är hemskt ledsen för att det inte kommit mer på FF:en! D: Men jag har ganska jobbigt med mitt riktiga liv just nu Jag har sjukt mycket läxor, nästan ingen tid att vara med mina vänner pga. skolan, ridlektioner och Agilityn... Och samtidigt som det så har jag lite killproblem Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att ni får vänta! Men det måste bli så här ett tag nu Kommer mer kanske till helgen eller i morgon! Puss på er som fortfarande orkar läsa! ♥ OM DU HAR PROBLEM/KILLPROBLEM ÄRE BARA ATT SNACKA MED MIG ♥ mej me! ♥ glöm inte lilla mig !♥ MoonChiild, JuliaE & mine är AWESOME! :D ? 21 sep, 2011 16:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmilySwann: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av JuliaE: Jag är hemskt ledsen för att det inte kommit mer på FF:en! D: Men jag har ganska jobbigt med mitt riktiga liv just nu Jag har sjukt mycket läxor, nästan ingen tid att vara med mina vänner pga. skolan, ridlektioner och Agilityn... Och samtidigt som det så har jag lite killproblem Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att ni får vänta! Men det måste bli så här ett tag nu Kommer mer kanske till helgen eller i morgon! Puss på er som fortfarande orkar läsa! ♥ OM DU HAR PROBLEM/KILLPROBLEM ÄRE BARA ATT SNACKA MED MIG ♥ mej me! ♥ glöm inte lilla mig !♥ glöm inte mej heller! 21 sep, 2011 16:21 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen: du kan snacka med mig också!♥ Skrivet av EmilySwann: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av JuliaE: Jag är hemskt ledsen för att det inte kommit mer på FF:en! D: Men jag har ganska jobbigt med mitt riktiga liv just nu Jag har sjukt mycket läxor, nästan ingen tid att vara med mina vänner pga. skolan, ridlektioner och Agilityn... Och samtidigt som det så har jag lite killproblem Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att ni får vänta! Men det måste bli så här ett tag nu Kommer mer kanske till helgen eller i morgon! Puss på er som fortfarande orkar läsa! ♥ OM DU HAR PROBLEM/KILLPROBLEM ÄRE BARA ATT SNACKA MED MIG ♥ mej me! ♥ glöm inte lilla mig !♥ glöm inte mej heller! Kärlek till alla! 21 sep, 2011 16:24 |
|
Bling
Elev |
21 sep, 2011 16:27 |
|
.Ginny.
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Borttagen: du kan snacka med mig också!♥ Skrivet av EmilySwann: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av JuliaE: Jag är hemskt ledsen för att det inte kommit mer på FF:en! D: Men jag har ganska jobbigt med mitt riktiga liv just nu Jag har sjukt mycket läxor, nästan ingen tid att vara med mina vänner pga. skolan, ridlektioner och Agilityn... Och samtidigt som det så har jag lite killproblem Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att ni får vänta! Men det måste bli så här ett tag nu Kommer mer kanske till helgen eller i morgon! Puss på er som fortfarande orkar läsa! ♥ OM DU HAR PROBLEM/KILLPROBLEM ÄRE BARA ATT SNACKA MED MIG ♥ mej me! ♥ glöm inte lilla mig !♥ glöm inte mej heller! Du kan lita på mig, och jag lovar att inte berätta för någon... _SanD_ <3 .Ginny. since 5/7-12
21 sep, 2011 17:38 |
|
Borttagen
|
Jättebra! Mer
21 sep, 2011 21:20 |
|
AliceLongbottom.
Elev |
mermer
/ Neville Langballe. 29 sep, 2011 20:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen