the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Vad är det? " frågade Sai och såg på Bucky.
12 nov, 2015 20:38
|
|
Borttagen
|
"Jag kan inte börja gråta när jag vill..jag gråter bara om någon nära mig dör eller om jag känner extrem smärta" sa Bucky
12 nov, 2015 20:40
|
|
Borttagen
|
" Det var ett problem " sa Sai och såg ner i golvet han ville inte att den han litade messt på och tyckte mest om i vuxenvärlden skulle dö.
12 nov, 2015 20:42
|
|
Borttagen
|
"så jag vet inte om jag kan hjälpa dig" sa Bucky lite lågt.
12 nov, 2015 20:43
|
|
Borttagen
|
Sai gick tyst tillbaka till Nova och Savannah Bucky fick följa med om han ville.
12 nov, 2015 20:44
|
|
Borttagen
|
Bucky följde med då han var också orolig.
Savannah såg mot Bucky och började att tänka lite grann.
12 nov, 2015 20:46
|
|
Borttagen
|
Sai satte sig ner vid Nova och såg på henne monstret hade tagit ifrån honom de enda två i vuxenvärlden som han litade på nu kände han. Hans 3 monster och Nova.
12 nov, 2015 20:47
|
|
Borttagen
|
Savannah gick fram till Bucky.
"Här tugga på den"sa Savannah allvarligt och Gav honom något som såg ut som en grön boll.
"Varför det?" frågade Bucky.
"Gör det bara" sa Savannah allvarligt.
"Åh okej"sa Bucky osäkert och stopade den i munnen.
Savannah log lite grann och vände sig om mot Sai.
"var bered med en liten flaska" viskade hon så att bara Sai kunde höra henne.
12 nov, 2015 20:52
|
|
Borttagen
|
" Åh okej " sa Sai och tog fram en och tänkte vad menade hon med det hoppet var ju ute kändes det som.
12 nov, 2015 21:02
|
|
Borttagen
|
Bucky hade börjat att tugga på det han hade fått. Det dröjde inte länge förns smaken av saken blev som frätande syrra nästan. Det sved till så hemskt att Bucky började att gråta.
12 nov, 2015 21:17
|
Du får inte svara på den här tråden.