Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"Jag förstår att det måste ha varit svårt men jag kunde inte följa med till jorden & er far ville att ni skulle få en bra uppväxt & lära er saker & då var det bäst att ni skulle åka till jorden" sa Zuha & torkade bort några tårar från Caleb's kind.
17 sep, 2015 10:56
|
|
Borttagen
|
" Kunde man inte få lära sig saker här ?" Frågade Caleb.
17 sep, 2015 13:17
|
|
Borttagen
|
"tja vi har inte direkt skolor & sånt här " sa Zuha & log lite grann.
17 sep, 2015 13:18
|
|
Borttagen
|
" Hm skolor är inte hela tiden kul " sa Caleb och tänkte på tiden som lågstadie elv.
17 sep, 2015 13:20
|
|
Borttagen
|
"okej så hur trivs du här än så länge?" frågade Zuha en aning ivrigt.
17 sep, 2015 13:22
|
|
Borttagen
|
" först osäker men säker då jag mötte den mitt hjärta letat efter här " sa Caleb och log
17 sep, 2015 13:26
|
|
Borttagen
|
"åh så du har blivit kär?"frågade Zuha & log lite grann.
17 sep, 2015 13:28
|
|
Borttagen
|
" Japp " sa Caleb och log han blev lite smått röd i ansiktet.
17 sep, 2015 13:29
|
|
Borttagen
|
"Lady Zuha ursäkta att jag stör men du har ett jobb att skötta" sa en splixson allvarligt.
Zuha suckade lite grann.
"Vi får prata mer i kväll Caleb" sa Zuha & log lite grann.
17 sep, 2015 13:33
|
|
Borttagen
|
" Mm " sa Caleb som inte ville gå härifrån bär han träffat sin mamma.
17 sep, 2015 13:35
|
Du får inte svara på den här tråden.