Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ometrixen är tillbaka (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

1 2 3 ... 58 59 60 ... 68 69 70
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Jag förstår att det måste ha varit svårt men jag kunde inte följa med till jorden & er far ville att ni skulle få en bra uppväxt & lära er saker & då var det bäst att ni skulle åka till jorden" sa Zuha & torkade bort några tårar från Caleb's kind.

17 sep, 2015 10:56

Borttagen

Avatar


" Kunde man inte få lära sig saker här ?" Frågade Caleb.

17 sep, 2015 13:17

Borttagen

Avatar


"tja vi har inte direkt skolor & sånt här " sa Zuha & log lite grann.

17 sep, 2015 13:18

Borttagen

Avatar


" Hm skolor är inte hela tiden kul " sa Caleb och tänkte på tiden som lågstadie elv.

17 sep, 2015 13:20

Borttagen

Avatar


"okej så hur trivs du här än så länge?" frågade Zuha en aning ivrigt.

17 sep, 2015 13:22

Borttagen

Avatar


" först osäker men säker då jag mötte den mitt hjärta letat efter här " sa Caleb och log

17 sep, 2015 13:26

Borttagen

Avatar


"åh så du har blivit kär?"frågade Zuha & log lite grann.

17 sep, 2015 13:28

Borttagen

Avatar


" Japp " sa Caleb och log han blev lite smått röd i ansiktet.

17 sep, 2015 13:29

Borttagen

Avatar


"Lady Zuha ursäkta att jag stör men du har ett jobb att skötta" sa en splixson allvarligt.
Zuha suckade lite grann.
"Vi får prata mer i kväll Caleb" sa Zuha & log lite grann.

17 sep, 2015 13:33

Borttagen

Avatar


" Mm " sa Caleb som inte ville gå härifrån bär han träffat sin mamma.

17 sep, 2015 13:35

1 2 3 ... 58 59 60 ... 68 69 70

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

Du får inte svara på den här tråden.