ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jenn
"TÄLTA!?" Skrek jag ut. "Förlåt, jag menar, ja, när, var...", jag avbröts av Kayla. 19 aug, 2015 21:13 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
"Vi hinner inte diskutera!" Jag ser mig omkring. "Möt mig vid Hogwarts, och vi kan prata där." Sedan la jag på, och skrev "samtalet kan vara avlyssnat. Hogwarts=Mitt hem" Go Fuck yourself you damn cereal 19 aug, 2015 21:33 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag flinade, ibland var ett "samtalet kan vara avlyssnat. Hogwarts=Mitt hem" Vara frästande. Okej vem skulle jag lura det lät som ett mysterium eller dektivtiv arbete. Men jag viste vad det var. Jag packa ihop en liten väska på bara ett par sekunder och börja gå ut då jag om på. Adress? srev jag till Kayla, och motstod frestelsen att skriva 'Koordinater'. 19 aug, 2015 21:36 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
"Ta hogwartsexpressen till sorundagården. Tre vändningar borde räcka" skrev jag mystiskt. Go Fuck yourself you damn cereal 19 aug, 2015 21:39 |
|
Borttagen
|
Jenn
Ett stort leende spred sig, jag vart tvungen att leka dektetiv. Jag är på G, syns vid Hogwarts skrev jag och började gå snabbt. 19 aug, 2015 21:40 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
"Ses" skrev jag snabbt. "Föresten... Kan du ringa Gwen, och Joey?" Go Fuck yourself you damn cereal 19 aug, 2015 21:46 |
|
Borttagen
|
(Vem prata du med?)
19 aug, 2015 21:51 |
|
Kaylin
Elev |
(Jag messar med Jenn!)
Go Fuck yourself you damn cereal 19 aug, 2015 21:51 |
|
Borttagen
|
(Good!)
Jenn Jag hör mobilen plinga till. Jag stanna inte utan fortsatte att jogga. Sorry har inte deras numer 19 aug, 2015 21:52 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
"Oki! Ber Jossan att ringa!!" Skrev jag snabbt, och tittade på Jossan. "Jossan har du möjligtvis Joeys, eller Gwens nummer?" Go Fuck yourself you damn cereal 19 aug, 2015 21:55 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen