Den stora vildmarken
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den stora vildmarken
|
Borttagen
|
- Tack vara dig förlorade jag hela min familj, skrek jag.
28 mar, 2014 19:33
|
|
Borttagen
|
"Det var inte meningen!" skrek jag gråtande. "Han... han slog mig... han... han var på väg att mörda mig med! Jag visste inte att han skulle mörda er! Snälla..." slutade jag bedjande.
28 mar, 2014 19:34
|
|
Borttagen
|
- Han borde ha dödat dig, skrek jag och slog Katie.
28 mar, 2014 19:36
|
|
Borttagen
|
"Jag vet!" sa jag gråtande. "Slå mig igen, jag förtjänar det, gör det! När vi kommer tillbaka får han döda mig! Jag lovar! Jag är ingen bra person, jag är ett missfoster! Slå mig, jag förtjänar det!"
28 mar, 2014 19:38
|
|
Borttagen
|
Jag fortsatte att slå Katie och skrek massa elaka saker om henne.
- Jag hatar dig, skrek jag.
28 mar, 2014 19:39
|
|
Borttagen
|
"Jag hatar mig också!" skrek jag. "Tack, tack för att du gör det här! Jag är inte värd mer!"
28 mar, 2014 19:41
|
|
Borttagen
|
- Du är ett jävla missfoster, skrek jag och slog Katie hårt i magen.
28 mar, 2014 19:42
|
|
Borttagen
|
"Ja!" sa jag.
Jag kände att jag hade fått det jag borde fått för länge sen. Jag skulle be min fosterfar att döda mig när jag kom tillbaka. Det skulle han säkert göra ändå, med tanke på hur länge jag varit borta.
28 mar, 2014 19:44
|
|
Borttagen
|
Jag slutade slå Katie för jag kunde inte.
- Du ska inte dö, sa jag.
28 mar, 2014 19:46
|
|
Borttagen
|
"JO!" skrek jag. "Det är det enda jag duger till, att dö! Det har han sagt själv!"
28 mar, 2014 19:48
|
Du får inte svara på den här tråden.