Vampyr skolan
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Vampyr skolan
|
Borttagen
|
30 nov, 2013 21:23
|
|
Borttagen
|
Terry lade ifrån sig boken och drog fram en penna. Snabbt började han klottra ner olika fakta på pappret.
30 nov, 2013 21:27
|
|
Borttagen
|
Jane såg ner på sina böcker igen.
30 nov, 2013 21:32
|
|
Borttagen
|
Terry slog ihop boken.
"Jag orkar inte mer", han lade huvudet på högen av böcker och papper.
30 nov, 2013 21:33
|
|
Borttagen
|
" Inte jag heller, ska vi ta en paous ? " frågade Jane hon log mot Terry
30 nov, 2013 21:39
|
|
Borttagen
|
"Gärna", Terry skrattade lite.
"Vill du göra något speciellt?"
30 nov, 2013 21:41
|
|
Borttagen
|
" Ja något kul vill jag göra " sa Jane och packade ihop böckerna och papperna i en hög.
30 nov, 2013 21:46
|
|
Borttagen
|
"Synd att det inte finns el", Terry suckade.
"Jag längtar till mina tv-spel"
30 nov, 2013 21:54
|
|
Borttagen
|
" vad är tv-spel? " frågade Jane nyfiket
30 nov, 2013 21:58
|
|
Borttagen
|
"Vet du vad brädspel är?", Terry ler
30 nov, 2013 22:01
|
Du får inte svara på den här tråden.