Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Du stannar här. punkt slut." sa han bestämt och reste sig upp.
Jag pussade henne på pannan.
"Vi ses."
1 nov, 2013 23:47
|
|
Borttagen
|
"Vänta"
Jag kramade om honom hårt.
1 nov, 2013 23:48
|
|
Borttagen
|
"Nej jag måste gå nu." Jag tvingade mig själv att le och sedan gå iväg utan att se bakåt en enda gång.
1 nov, 2013 23:49
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig i soffan igen, kröp ihop som en liten boll. Jag var orolig. Jag tänkte på orden han sagt för någon timme sen jag kommer aldrig lämna dig...
1 nov, 2013 23:51
|
|
Borttagen
|
Snart var vi framme vid ängen.
1 nov, 2013 23:53
|
|
Borttagen
|
Jag drog fram min mobil. Tre meddelanden från Kylee.
Ring mig!
Hallå!
RING!!!!
Dom var från igår så jag struntade i dom och gick vidare in på youtube för att försöka stilla min oro.
1 nov, 2013 23:56
|
|
Borttagen
|
Vi behövde inte vänta länge, snart så lösgjorde sig några gestalter sig från mörkret.
1 nov, 2013 23:58
|
|
Borttagen
|
Youtube hjälpte inte och snart stängde jag ner det och blundade.
2 nov, 2013 00:00
|
|
Borttagen
|
Vi ställde oss försvarsberedda och stirrade på nykomlingarna.
2 nov, 2013 00:05
|
|
Borttagen
|
Hur skulle jag klara av det här.
2 nov, 2013 00:07
|
Du får inte svara på den här tråden.