Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Peeta är en mes
- Jag är sugen på godis!
22 nov, 2013 21:45
|
|
Borttagen
|
(Men han är rolig att äta... o.O)
"Då går vi dit!", jag pekar på godisaffären.
22 nov, 2013 21:46
|
|
Borttagen
|
(Blä 0.0)
- Yaaaay!!! Skrattar jag. Jag tar tag i Brians arm och springer mot affären.
22 nov, 2013 21:49
|
|
Borttagen
|
jag öppnar dörren och trycker mig in.
22 nov, 2013 21:52
|
|
Borttagen
|
Jag ser mig ivrigt omkring.
- Ååååh jag vet inte vad jag ska ta!! Jag vill ha ALLT!!! Ler jag.
22 nov, 2013 21:54
|
|
Borttagen
|
Jag börjar med att ta en korg.
"En korg, till godiset kanske?"
Sen börjar jag hälla i massor av olika saker.
22 nov, 2013 21:55
|
|
Borttagen
|
Jag rycker på axlarna, funderar ett tag, och tar sedan tre korgar. Som om hyperaktiv börjar jag springa runt och välta i alla möjliga godsaker i korgarna.
22 nov, 2013 21:58
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar åt Pling och dämpar mig lite.
"Pling, jag behöver ju inte ta så mycket, jag snor det av dig sen!"
22 nov, 2013 21:58
|
|
Borttagen
|
- Shh!!! Hyshar jag allvarligt och springer sedan till nästa hylla. När jag för tredje gången springer förbi Brian viskar jag:
- Vi får inte störa karamellerna!!
22 nov, 2013 22:01
|
|
Borttagen
|
Jag fnissar. Först då märker jag att Tess står framför mig. Jag tar lite godis och häller det i hennes hår. Hon springer runt som en galning och skriker att det är spindlar i hennes hår.
22 nov, 2013 22:03
|
Du får inte svara på den här tråden.