ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Testralis
Elev |
"tror du jag kan reparera den?", jag slänger en tveksam blick på kvasten. Den är verkligen kvaddad.
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
4 nov, 2013 16:32 |
|
Borttagen
|
"Knappast", jag suckar och ser på det lilla som är inom mitt synfält. Resten ligger jag på.
4 nov, 2013 16:34 |
|
Testralis
Elev |
Jag suckar tung och reser mig upp. "Ska vi gå? Vad är klockan egentligen?"
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
4 nov, 2013 16:35 |
|
Borttagen
|
"Jag... kan inte resa mig."
För första gången känner jag mig helt hjälplös. 4 nov, 2013 16:35 |
|
Testralis
Elev |
"Oh nej!" Jag böjer mig ner och tar tag i Brians hand och drar upp honom. "Kan du stå på benen?" frågar jag oroligt.
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
4 nov, 2013 16:37 |
|
Borttagen
|
"Jag...", med Cornelias hjälp ställer jag mig upp.
"Det här kommer inte funka", jag suckar och sjunker ner igen. 4 nov, 2013 16:41 |
|
Testralis
Elev |
"Då bär jag dig", säger jag resolut och drar upp honom på fötter igen. "Försök att ta sats! Hoppa upp på min rygg".
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
4 nov, 2013 16:55 |
|
Borttagen
|
Jag granskar mina vänner ned längtan i blicken, längtan över att få vara vän med dem. Jag hoppas att de förstår mig när jag förklarar att jag gör det här för dem, för deras och skolans säkerhet.
4 nov, 2013 18:16 |
|
Borttagen
|
"Jag tror det är bättre om du ger mig min stav", jag pekar på min trollstav längre bort.
4 nov, 2013 20:16 |
|
Borttagen
|
Jag ser staven och krymper snabbt till den. Jag plockar upp den och putsar den, såsom jag brukar göra, innan jag osäkert räcker den mot Brian.
4 nov, 2013 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen