Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Vi började gå mot dansgolvet.
Musiken var lugn och stillsam och var perfekt för en tryckare.
29 sep, 2013 16:22
|
|
Borttagen
|
Jag drog ett tyst men djupt andetag. Dans.
29 sep, 2013 16:24
|
|
Borttagen
|
Jag tog tag om hans händer och satte dom på mina höfter.
29 sep, 2013 16:24
|
|
Borttagen
|
"Jag kan faktiskt dansa...egentligen..."
Mumlade jag, tveksam att erkänna det.
29 sep, 2013 16:36
|
|
Borttagen
|
"Vad bra då! Men varför sa du att du inte kunde det då?"
29 sep, 2013 16:38
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2013 16:39
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2013 16:43
|
|
Borttagen
|
"Men det var en sak som jag och min bror gick ut och gjorde."
29 sep, 2013 16:46
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2013 16:47
|
|
Borttagen
|
"Nej, det är bara bra att ändra på det... Så tack!"
29 sep, 2013 16:49
|
Du får inte svara på den här tråden.