PRS(Dragon Fantasy)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(Dragon Fantasy)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel log lite. "Det gör inget, man kan inte alltid vara på topp". Hon själv var inte alls på topp den dagen, men hon tränade ändå. Hon gick till knivkastningen och började öva.
28 sep, 2013 15:42 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira sa inget men efter någon timme blev hon bättre och satte sig sakta upp och tittade på alla som tränade.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 sep, 2013 15:46 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel kastade så mycket kniv att det tillslut hade gått någon timma. Hon la ner knivarna och gick till bågskyttet, det var nog bättre att öva på det.
28 sep, 2013 15:50 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira insåg att det inte var någon ide att göra något mer för henne denna dag men hon följde Nalel med blicken, vad de skulle träna på.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 sep, 2013 15:52 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel spände ordentligt en båge och siktade, den här var en aning för stor för henne, bara för att hon inte kunnat hitta en i sin storlek. Hon släppte strängen, pilen hamnade på kanten, men det missade inte i alla fall.
28 sep, 2013 15:56 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira nickade, hon var bra. Snart ringde det i en klocka träningen var slut för dagen och mat serverades i köket.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 sep, 2013 15:57 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel la ifrån sig alla vapen och gick fram till Meira. "Mår du bättre?" frågade hon lite oroligt innan hon började gå in.
28 sep, 2013 15:59 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira nickade, "Jo, det är det." log hon och de gick ner till köket. "Mmm, grillad kyckling." sa Meira och doftade i luften.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 sep, 2013 16:06 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel log och sniffade hon med och suckade nöjt. Hon var hungrig, hon hade knappt ätit något till frukost och tränat mycket. Hon satte sig och började direkt äta i köket. "Gott" log hon.
28 sep, 2013 16:07 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira log, "Ja....hur går det som för dig? Du är hob....mycket mat menar jag...ofta." sa Meira frågande och åt av kycklingen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 sep, 2013 16:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen