(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gick ut ur badrummet och satte mig på sängen. Mina läppar kändes svullna.
- Vi måste ge oss av, nu. mumlade jag och såg ut genom fönstret. 5 sep, 2013 21:46 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag öppnade ögonen.
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 21:47 |
|
Borttagen
|
- Vi bör ge oss av, upprepade jag, högre. Erik kom ut ur badrummet.
5 sep, 2013 21:49 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag nickade.
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 21:59 |
|
Borttagen
|
Erik höll med.
5 sep, 2013 22:03 |
|
Queen Boo
Elev |
Så jag reste mig upp.
jag är jättecoolig älska mig plz 6 sep, 2013 06:19 |
|
Borttagen
|
Jag väckte James.
6 sep, 2013 08:14 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag log
jag är jättecoolig älska mig plz 6 sep, 2013 11:35 |
|
Borttagen
|
James satte sig trött upp.
- Huh? sa han svagt. 6 sep, 2013 14:55 |
|
Queen Boo
Elev |
"Vi ska ge oss av"
jag är jättecoolig älska mig plz 6 sep, 2013 17:29 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen