[Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
|
Borttagen
|
" Vem har gjort så här?" Sa jag och la tillbaka locken bakom örat som hade fallit av och hängt i mitt ansikte
30 aug, 2013 19:18
|
|
Borttagen
|
"Jag,sa ja tyst. Jag slog i ett träd
30 aug, 2013 19:19
|
|
Borttagen
|
" Varför?" Sa jag och kände att locken låg kvar
30 aug, 2013 19:20
|
|
Borttagen
|
"Jag blev arg ,sa jag. Jag tittade på Samine igen
30 aug, 2013 19:21
|
|
Borttagen
|
" Vart du arg på henne?" Sa jag och glodde argt på Samine
30 aug, 2013 19:26
|
|
Borttagen
|
"Mm,sa jag tyst.
Jag tittade mot Samine igen.Hon stog kvar framför sängen stel som en pinne.
30 aug, 2013 19:29
|
|
Borttagen
|
" Gå du!" Fräste jag och glodde på Samine
30 aug, 2013 19:37
|
|
Borttagen
|
"låt henne stanna om hon vill,sa jag tyst
30 aug, 2013 19:40
|
|
Borttagen
|
" Du gillar henne inte ju!" Sa jag fort
30 aug, 2013 19:41
|
|
Borttagen
|
"Nej,ljög jag. Men jag vill prata med henne ostört
30 aug, 2013 19:42
|
Du får inte svara på den här tråden.