(PRS) Sofia-Potter & Ripadal!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (PRS) Sofia-Potter & Ripadal!
|
Borttagen
|
Nja, inte när jag inte har sett filmerna
29 aug, 2013 13:44
|
|
Borttagen
|
Jag har ju inte sett dina så varför skulle vi rolla dima filmhandlingar när vi inte kan rolla någon av mina.
Man behöver inte ens ha sett filmen.
det räcker med handlingarna
29 aug, 2013 13:51
|
|
Borttagen
|
29 aug, 2013 13:52
|
|
Borttagen
|
29 aug, 2013 13:53
|
|
Borttagen
|
Jag vet inte?
Du får välja också
Vi båda ska ju tycka att det är roligt
29 aug, 2013 13:54
|
|
Borttagen
|
Men jag har inga mer än de jag skrev upp
29 aug, 2013 13:56
|
|
Borttagen
|
Men alltså, inte enligt film utan påhittat
29 aug, 2013 13:58
|
|
Borttagen
|
Men jag har ju skrivit de påhittade jag kan komma på.
29 aug, 2013 14:00
|
|
Borttagen
|
Hm..
Kärlek mellan kunglighet och tjänare?
29 aug, 2013 14:02
|
|
Borttagen
|
29 aug, 2013 14:05
|
Du får inte svara på den här tråden.