Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Du är bra på ditt jobb, dom borde vara stolta över dig." säger han snabbt och ärligt men med en lisken ton i rösten.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 4 jun, 2013 21:54 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jag vägrade att bli kapten, det var det. Eller ja att ta den utbildningen." säger hon och rycker på axlarna som i ett accepterade av det de sa.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 jun, 2013 21:57 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Du är for känslosam, det skulle inte ha passat dig." säger D'Tan ärligt och ser på henne. "Jag var andrekapten på ett Romulanskt skepp." säger D'Tan efter en stund.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 4 jun, 2013 21:58 |
|
Vildvittra
Elev |
"Nej, jag skulle inte gilla att kommendera andra eller att styra över ett helt skepp." hon ler lite och ser på honom, "Jasså? Trivdes du? Varför slutade du?" frågar hon mest för att styra bort tankarna från henne.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 jun, 2013 22:02 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag tänkte väl det." svarar han och ler lite. "Mh- jag trivdes tillräckligt men jag ville pröva något nytt så jag började i stjärnflottan." säger D'Tan med en liten suck
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 4 jun, 2013 22:07 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jag kan dock om jag måste." flinar hon lite och ser på honom, "Och du trivs inte eller?" frågar hon nästan oroat.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 jun, 2013 22:12 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det är en helt annan..sorts respekt här än vad det var på Romulanska skeppet." mumlar han och lutar sig tillbaka.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 4 jun, 2013 22:14 |
|
Vildvittra
Elev |
"Som? kapten är mer slapp här eller vad menar du?" säger hon och ler lite, han borde inte vara så snygg, det borde inte vara lagligt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 jun, 2013 22:17 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Något sådant." han verkar inte vilja svara mer än det, mest för att retas, så han verkar ha en trevligare sida.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 4 jun, 2013 22:19 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra himlar med ögonen åt honom, men med ett roat leende. "Men ibland behöver man inte vara 100% kapten." ler hon lite.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 jun, 2013 22:23 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen