Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
trygghet, eller jag skulle vilja ha mer spänning men jag är inte helt säker på vad det innebär... och trygghet är ju alltid nice.
27 aug, 2012 11:45 |
|
EmahS
Elev |
27 aug, 2012 11:53 |
|
amanda1104
Elev |
Trygghet... Men det skulle bli tråkigt efter ett tag...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 27 aug, 2012 12:11 |
|
Obliviate_
Elev |
trygghet
27 aug, 2012 12:25 |
|
Kintsugi
Prefekt |
trygghet i spänningssituationer
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 aug, 2012 12:30 |
|
Borttagen
|
Trygghet!
Jag gillar ändå spänning inemellan åt, bara trygghet blir tråkigt i längden. Men jag är hellre trygg hela tiden än lever spännande hela tiden. 27 aug, 2012 12:49 |
|
MissFniss
Elev |
Åh, det var svårt... trygghet i längden är som många har sagt tråkigt men det är ju skönt att känna sig trygg... så jag tar trygghet
27 aug, 2012 14:55 |
|
Borttagen
|
Spänning!
27 aug, 2012 14:58 |
|
Borttagen
|
Trygghet
27 aug, 2012 15:08 |
|
Mintpastill
Elev |
Trygghet!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 27 aug, 2012 15:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen