Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
potter_fan
Elev |
Skrivet av Borttagen: You must not tell lies! XDAHH ALLTSÅ TACK BÄSTASTE NI, JAG FÖRTJÄNAR INTE ALLA DESSA KOMPLIMANGER ♥ Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 22 aug, 2012 19:36 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: JO DET GÖR DU FANTASTISKA DUU ♥AHH ALLTSÅ TACK BÄSTASTE NI, JAG FÖRTJÄNAR INTE ALLA DESSA KOMPLIMANGER ♥ ![]()
22 aug, 2012 19:40 |
|
Borttagen
|
..
Tack då ♥ 22 aug, 2012 19:42 |
|
Victoire Weasly
Elev |
22 aug, 2012 19:43 |
|
Tonks_xD
Elev |
Vill du att vi ska skriva
"Ahh du skriver SÅÅ dåligt, jag vill absolut INTE läsa mer, ÅH FY VAD DU SKRIVER DÅLIGT!! Usch, nu måste jag gå, det här är huuur dåligt som helst!" Nej, jag tror inte det ![]()
22 aug, 2012 19:44 |
|
Emma Granger
Elev |
Jätte bra. Jag älskar hur du skriver och du är värd alla komplimanger som någonsin kommer komma. Detta är fantastiskt hur du kan beskriva dessa riktiga känslor som han begår, saknaden av George och alla andra och hur han träffar dem som dött. Asså, jag verkligen älskar detta och man måste verkligen det, detta är nämligen helt oemåtståndligt och du är med i min lista på dem som skriver bäst i världen. Tillsammans med Joanne Katheleen Rowling. Jag älskar denna FF även fast jag inte kommenterar hela tiden älskar jag den och läser igenom varandra lilla snutt som skrivs av den.
Du äger HarryPotterr och det kommer du alltid göra för mig. Trött tjej <333 22 aug, 2012 19:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks_xD: Okej, nej.. kanske inte. Förlåt. Är bara dum. Vill du att vi ska skriva "Ahh du skriver SÅÅ dåligt, jag vill absolut INTE läsa mer, ÅH FY VAD DU SKRIVER DÅLIGT!! Usch, nu måste jag gå, det här är huuur dåligt som helst!" Nej, jag tror inte det eh. Ni är bäst, fortsätt vara lika bästiga som ni alltid är så ska jag göra mitt bästa för ett bra slut på denna FF ♥ Skrivet av Emma Granger: Ååååååååååååh, det där fick mig att börja tjuta! D: ♥Jätte bra. Jag älskar hur du skriver och du är värd alla komplimanger som någonsin kommer komma. Detta är fantastiskt hur du kan beskriva dessa riktiga känslor som han begår, saknaden av George och alla andra och hur han träffar dem som dött. Asså, jag verkligen älskar detta och man måste verkligen det, detta är nämligen helt oemåtståndligt och du är med i min lista på dem som skriver bäst i världen. Tillsammans med Joanne Katheleen Rowling. Jag älskar denna FF även fast jag inte kommenterar hela tiden älskar jag den och läser igenom varandra lilla snutt som skrivs av den. Du äger HarryPotterr och det kommer du alltid göra för mig. Du är så himla fin ska du veta ♥ Tacktacktack Älskar er ♥ 22 aug, 2012 19:51 |
|
Tonks_xD
Elev |
22 aug, 2012 19:52 |
|
Ginny4ever
Elev |
Omg!!! SÅ BRA!!!
GRYFFINDORABLE!!!! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 22 aug, 2012 20:03 |
|
Emma Granger
Elev |
Skrivet av Emma Granger: Ååååååååååååh, det där fick mig att börja tjuta! D: ♥Jätte bra. Jag älskar hur du skriver och du är värd alla komplimanger som någonsin kommer komma. Detta är fantastiskt hur du kan beskriva dessa riktiga känslor som han begår, saknaden av George och alla andra och hur han träffar dem som dött. Asså, jag verkligen älskar detta och man måste verkligen det, detta är nämligen helt oemåtståndligt och du är med i min lista på dem som skriver bäst i världen. Tillsammans med Joanne Katheleen Rowling. Jag älskar denna FF även fast jag inte kommenterar hela tiden älskar jag den och läser igenom varandra lilla snutt som skrivs av den. Du äger HarryPotterr och det kommer du alltid göra för mig. Du är så himla fin ska du veta ♥ Tacktacktack Nej, du är fiin. Jag är så ful och dem och smutsig ska du veta.... Du är fiin och säg inte emot det ♥ Trött tjej <333 22 aug, 2012 20:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen