The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ginny00: Kapitel sju är typ två delar.. inte så långt :p But well. Jag är alldeles för trött och har en alldeles för stressig vecka, så jag vet inte när ni får kapitlet för jag har inte ens börjat skriva och kanske inte orkar göra det förrän i helgen.. men det kommer någon gång i alla fall. Vi kommer älska det oavsett när det kommer ♥ Oh, thank you. ♥ 2 okt, 2012 19:31 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Ginny00: Det gör ingenting, dina kapitel är så bra så jag kan vänta år om det skulle behövas ♥Kapitel sju är typ två delar.. inte så långt :p But well. Jag är alldeles för trött och har en alldeles för stressig vecka, så jag vet inte när ni får kapitlet för jag har inte ens börjat skriva och kanske inte orkar göra det förrän i helgen.. men det kommer någon gång i alla fall. ![]()
2 okt, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Vi väntar, Johanna
2 okt, 2012 20:50 |
|
Ginny4ever
Elev |
Asså ååååh! du skriver ju nästan för bra!!!
(läste precis om kapitlen...) Var bara tvungen att säga det! Längtar tills nästa men ta din tid! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 2 okt, 2012 20:53 |
|
Ginny00
Elev |
Fact från fanfictionen, eller ja, stämmer på HPLES också...
Så fort Ginny är nedstämd, eller tja, åtminstone väldigt ofta när hon är det, kryper hon upp i ett fönster. Det är helt och hållet kopierat från mig själv, för det brukar jag göra. Fönster är bra. Jag upptäckte det först nu.. hon sitter i fönster rätt mycket. 3 okt, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Fact från fanfictionen, eller ja, stämmer på HPLES också... Så fort Ginny är nedstämd, eller tja, åtminstone väldigt ofta när hon är det, kryper hon upp i ett fönster. Det är helt och hållet kopierat från mig själv, för det brukar jag göra. Fönster är bra. Jag upptäckte det först nu.. hon sitter i fönster rätt mycket. Jag brukar också göra det 3 okt, 2012 21:10 |
|
Ginny00
Elev |
Jag kommer kanske börja skriva imorgon, men jag är sjukt stressad, speciellt idag då jag kanske inte kommer hinna logga in här ens, och att jag inte mår bra psysiskt blir mer och mer ett faktum. Så vi får se..
Plus att jag vill prestera, göra ett bra kapitel, men jag vet inte hur mycket det går just nu. 4 okt, 2012 15:21 |
|
Tonks_xD
Elev |
4 okt, 2012 15:25 |
|
Borttagen
|
Vi väntar ♥ Du får ta hur lång tid på dig som helst!
4 okt, 2012 16:16 |
|
Tonks_xD
Elev |
4 okt, 2012 16:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen