ⓕamiljen-snacktråd!
Forum > Off Topic > ⓕamiljen-snacktråd!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
Nice, själv har jag det vecka nio
Ska gå på lektion nu, ska ha en redovisning i några "mugglarämnen" ![]() ![]()
15 feb, 2012 10:50 |
|
Borttagen
|
Mugglarstudier?
15 feb, 2012 10:50 |
|
J-star Black
Elev |
Nix, mugglarhistoria, matematik, fysik, kemi, engelska, biologi. Liknar talmagi, trolldryckskonst, teroretisk förvandlingskonst...
![]() ![]()
15 feb, 2012 10:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J-star Black: Nix, mugglarhistoria, matematik, fysik, kemi, engelska, biologi. Liknar talmagi, trolldryckskonst, teroretisk förvandlingskonst... Aha... *förstår ingenting* Hej då! 15 feb, 2012 10:52 |
|
J-star Black
Elev |
15 feb, 2012 10:53 |
|
Borttagen
|
15 feb, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av half-blood princess: Skulle man få kunna vara med i denna härliga familj? Skulle gärna vilja vara med Jag har kollat lite o det verkar som några platser fortfarande e lediga som tex luna o hermione skulle bli jätte glad om jag fick vara med..... Välkommen som ny. Har du läst oroginaltråden? 15 feb, 2012 14:43 |
|
Borttagen
|
§irius, Min älskade bror... jag och din dotter ska absolut INTE arrangera ett överaskningskalas åt dig...
15 feb, 2012 14:44 |
|
Borttagen
|
Jag tror dig Regulus... varför skulle du ljuga för mig?
15 feb, 2012 14:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag tror dig Regulus... varför skulle du ljuga för mig? Kanske för att ditt kalas ska vara ett överaskningskalas... 15 feb, 2012 14:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen