~~Hedviggs liv~~
Forum > Fanfiction > ~~Hedviggs liv~~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Erica
Elev |
Skrivet av amanda1104: Bra!!! Tack Skrivet av Borttagen: Super bra!!!! Förstår att det är svårt! Men i 1,2 , 3 och 6 handlar ju ingenting om henne och inte om Hedwig heller eftersom Spoiler: och bara lite om cho då hon säger till luna att ingen nu levande person har sett diademet! Så då borde nog inte 5an vara svårast att skriva om!(ska jag säga som inte skriver ff om Harrys år XD ) Tryck här för att visa! Jag vet, men jag känner att jag inte kan skriva om henne medan så mycket annat händer, därför känns det som om jag inte gör som man ska Men nu är det över i alla fall
13 aug, 2012 19:50 |
|
VattenBlå
Elev |
13 aug, 2012 20:45 |
|
Erica
Elev |
23 aug, 2012 16:11 |
|
amanda1104
Elev |
SKRIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 aug, 2012 16:17 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av amanda1104: SKRIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det ska jag Kapitel 95 PRIVET DRIVE Jag hade levt i en bur som en uggla hela mitt liv, och nu skulle jag göra det igen. Tanken mördade mig att jag skulle stanna i buren i ungefär mer en en månad! Förtvivlat stegade jag runt i kupén. Mycket snart var vi framme på Kings Cross och därifrån skulle jag behöva flyga hem till Privet Drive nummer fyra. Carolle försökte lugna mig , men hon skulle ju hem till sin familj! En plötslig känsla fyllde upp mig, jag måste prata med Joanne. Bestämt stegade jag ut ur kupén och vandrade vidare mellan kupé-dörrarna. När jag nästan tänkte ge upp hörde jag Joannes röst. Detta måste vara prefekt-vagnen! Jag tog ett djupt andetag och knackade på glaset. -Kom in, muttrade en röst jag inte kände igen. Försiktigt öppnade jag dörren och mötte fyra personers blickar, ett par kände jag igen, det var Joanne, hennes blåa ögon stirrade på mig. De andra kände jag inte igen. -K-kan vi prata? frågade jag tyst. Joanne reste sig upp och gick ut. Motvilligt följde jag efter henne , hon stängde dörren snabbt och tittade på mig. Jag visste att jag hade sårat henne väldigt mycket och att jag behandlat henne som luft. -....F-förlåt..., Joanne tittade på mig och såg ut som hon skulle börja gråta, men sedan log hon. -Ursäkten godtagen, Jag log också mot henne och till sist kramade vi varan. Allting var som vanligt igen.
23 aug, 2012 20:01
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-23 kl. 21:12
|
|
VattenBlå
Elev |
23 aug, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
Super duper bra!!!!!
23 aug, 2012 20:12 |
|
Erica
Elev |
23 aug, 2012 21:10 |
|
amanda1104
Elev |
SUPERBRA!!!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 24 aug, 2012 14:39 |
|
rosea
Elev |
Skrivet av Fredrick: vem vill skriva en fanfiction om en ugglaj*vel???? Den är ju bra, den handlar ju inte om en uggla, utan en animagus, du är väldigt elak TEBAKS IGEN 24 aug, 2012 15:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen