vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hur ser man hur många som tycker om smaken?
26 mar, 2012 19:09 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hur ser man hur många som tycker om smaken? Man klickar på bönorna när man köpt dom och klickar på "gott" eller "blä". Sedan ser man hur många som tycker om smaken. Idag fick jag: Margarin 36% tycker om den här smaken! öronvax 7% tycker om den här smaken! Maräng 92% tycker om den här smaken! Citronlakrits 49% tycker om den här smaken! Sur Mjölk 10% tycker om den här smaken!
27 mar, 2012 14:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Borttagen: Hur ser man hur många som tycker om smaken? Man klickar på bönorna när man köpt dom och klickar på "gott" eller "blä". Sedan ser man hur många som tycker om smaken. Ok, då är jag med. Tack Idag fick jag; Stenkaka 23% tycker om den här smaken! Pumpa 50% tycker om den här smaken! Pasta 90% tycker om den här smaken! Tuttifrutti 93% tycker om den här smaken! Korvspad 16% tycker om den här smaken! 27 mar, 2012 16:35 |
|
Boba
Elev |
Läkerol
85% tycker om den här smaken! Marsipan 70% tycker om den här smaken! Pyttipanna 62% tycker om den här smaken! Vattenmelon 90% tycker om den här smaken! Leverpastej 43% tycker om den här smaken! 27 mar, 2012 18:16 |
|
-Patronus-
Elev |
Grodlår 13% tycker om den här smaken! Scones 86% tycker om den här smaken! Snö 56% tycker om den här smaken! Aska 10% tycker om den här smaken! Apelsinskal 32% tycker om den här smaken!
30 mar, 2012 14:35 |
|
Boba
Elev |
Mört
26% tycker om den här smaken! Nyponsoppa 60% tycker om den här smaken! Tjära 12% tycker om den här smaken! Lök 41% tycker om den här smaken! Päron 87% tycker om den här smaken! 30 mar, 2012 16:50 |
|
themarauder
Lärare |
Idag fick jag bla läkerol och tomatpuré!
=) - just like themarauder 30 mar, 2012 16:57 |
|
Borttagen
|
Jag kommer inte ihåg
30 mar, 2012 17:23 |
|
Boba
Elev |
Spya
2% tycker om den här smaken! Revbensspjäll 73% tycker om den här smaken! Vinäger 21% tycker om den här smaken! Vanilj 93% tycker om den här smaken! Chocolate Chip Cookie 95% tycker om den här smaken! 31 mar, 2012 11:35 |
|
ginnyw123
Elev |
31 mar, 2012 13:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen