(PM) En mugglare på Hogwarts
Forum > Fanfiction > (PM) En mugglare på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny4ever
Elev |
Blir verkligen superglad av alla kommentarer, speciellt när man inte haft en sån där super bra dag på skolan känns det jätte bra när man går in på mugglis och ser alla kommentarer!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 24 apr, 2012 09:31 |
|
Noctum
Elev |
24 apr, 2012 13:00 |
|
Elena Dobrev
Elev |
Hör jag en änglakör som sjunger...?
Nej, det gör jag inte. För jag är helt uppslukad av din berättelse att jag inte lägger märke till annat! [/color]This shit is easy peasy pumpkin peasy. 24 apr, 2012 15:11 |
|
paysmays
Elev |
Bästa Fanfiction någonsin! Du måste fortsätta, är helt beroende!
26 apr, 2012 10:52 |
|
Love_Mugglare
Elev |
Håller helt meeeeeed!!!!!!!!! Harry Potter is the best ever!!! ♥ Läs gärna min nya ff "Claudia Lockman" här: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=17628 Spoiler:
Tryck här för att visa! 26 apr, 2012 19:24 |
|
Ginny4ever
Elev |
Det kan dröja ett tag innan det kommer mer, (högst en vecka) för jag har så J*VLA mycket att göra!!! hatar skolan... jaja, i alla fall, det kommer mer! DET KOMMER MER!!!!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 26 apr, 2012 20:59 |
|
Ginny.T
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Det kan dröja ett tag innan det kommer mer, (högst en vecka) för jag har så J*VLA mycket att göra!!! hatar skolan... jaja, i alla fall, det kommer mer! DET KOMMER MER!!!! Förstår, skolan kommer alltid först "We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 26 apr, 2012 21:23 |
|
TheOnlyLion
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Det kan dröja ett tag innan det kommer mer, (högst en vecka) för jag har så J*VLA mycket att göra!!! hatar skolan... jaja, i alla fall, det kommer mer! DET KOMMER MER!!!! Va synd att du har så mycke att göra, hoppas allt går bra, men kom ihåg vi väntar 27 apr, 2012 16:04 |
|
lillaska
Elev |
SUPERBRA!!!
27 apr, 2012 18:50 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Det kan dröja ett tag innan det kommer mer, (högst en vecka) för jag har så J*VLA mycket att göra!!! hatar skolan... jaja, i alla fall, det kommer mer! DET KOMMER MER!!!! hmm~ du kan inte ha mer än mig i skolan, vi hade 7 prov, 1 läxförhör o även 3 läxor på bara den här veckan :C Men jag kommer också vänta tålmodigt på nästa kapitel ^w^
28 apr, 2012 08:07 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen