En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
8 aug, 2012 12:48 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Ni får en kortis nu, så kanske det kommer lite längre sen
-------------------------------------------------------------- Det är sommarlov. Det är sent på kvällen när Luna Chang loggar in på mugglis. Det har gått lång tid sen det senast hände något konstigt och hon ska bara kolla sina bevakade trådar en snabbis innan hon loggar ut igen. Men när hon loggar in händer det något konstigt. Hon är inte längre på mugglis, utan på facebook. Det är samma användare som på mugglis och allt sådant, men det är inte mugglis. Hon stirrade på skärmen en stund och tog sen upp telefonen för att skicka ett sms till sin kompis Lunah~som också hade mugglis. ”Hur ser mugglis ut för dig?” ”Vet inte, har inte varit inloggad på ett tag. Hur så?” ”Jag loggade in idag och hamnade på facebook.” Det dröjde en lång stund tills Lunah~ svarade igen, men till slut kom det ett svar. ”Jag är inne på stallet.se! Jag hatar hästar!” 8 aug, 2012 13:09 |
|
Victoire Weasly
Elev |
8 aug, 2012 13:10 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
^
tack ♥ 8 aug, 2012 13:10 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Jag ska även säga att du borde läsa kapitel 2 på Some Die Young så hänger du med sen eftersom jag kortat ner lite ~MY TUMBLR~ 8 aug, 2012 13:14 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Jag ska även säga att du borde läsa kapitel 2 på Some Die Young så hänger du med sen eftersom jag kortat ner lite Ja... Jag ska göra det 8 aug, 2012 13:14 |
|
Miss_Green
Elev |
8 aug, 2012 13:19 |
|
Lunah~
Elev |
8 aug, 2012 14:25 |
|
Ingis
Elev |
8 aug, 2012 14:27 |
|
MissFniss
Elev |
8 aug, 2012 18:17 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen