Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
14 nov, 2011 17:33 |
|
Ascendio
Elev |
14 nov, 2011 17:34 |
|
Borttagen
|
Aldrig sett Merlin x)
Åh, har börjat på min novell som jag började på i augusti/september. Har inte skrivit på den sen i September x) 14 nov, 2011 17:36 |
|
Ascendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Aldrig sett Merlin x) Åh, har börjat på min novell som jag började på i augusti/september. Har inte skrivit på den sen i September x) Lägg ut den någonstans!
Tom Felton, really beautiful.
14 nov, 2011 17:37 |
|
Borttagen
|
Haha, kanske då den är klar..
Skrev den på engelska också, lite spontant sådär x) 14 nov, 2011 17:38 |
|
Ascendio
Elev |
14 nov, 2011 17:42 |
|
Borttagen
|
Dras dock hit hela tiden..
Hoppas på att vi kommer få en uppgift till våren att skriva en novell, för då har ju jag en på lager x) 14 nov, 2011 17:45 |
|
Borttagen
|
Jag har fått en Iphone 4
14 nov, 2011 17:46 |
|
Ascendio
Elev |
14 nov, 2011 17:48 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har fått en Iphone 4 Lyckost! OMG bara 13 timmar kvar av King of Web och Jon vinner så mycket x) ![]()
15 nov, 2011 07:19 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen