@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
ProphecyBat
egentligen behövs det inte så mycket kreativitet jag har måste alltid bråka med min hjärna för att få fram något ![]()
9 jul, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: ProphecyBat egentligen behövs det inte så mycket kreativitet jag har måste alltid bråka med min hjärna för att få fram något Bråka med din hjärna? okeeej Aja, hoppas du gör ngt du blir nöjd med iaf 9 jul, 2012 23:38 |
|
kinshaw
Elev |
ProphecyBat
fin mening det där blev ser jag nu :o haha men ja det går inte alltid som jag vill, men får hoppas på det ![]()
9 jul, 2012 23:39 |
|
Borttagen
|
Sov gott mugglis!!
Nu ska jag slagga 9 jul, 2012 23:39 |
|
Mintpastill
Elev |
Sitter och kurar, nyligen kommit ner till husvagnen. Det blåser och regnar så jag tror att jag ska försöka nana lite. Natti på er alla fina mugglisar!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 9 jul, 2012 23:50 |
|
Cara Riddle
Elev |
9 jul, 2012 23:52 |
|
Borttagen
|
Det är så jävla varmt hela tiden D:
9 jul, 2012 23:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Natti natti </3Nej nu skall prinsessan sova så godnatt mugglis ♥ Jag ska oxå sova nu. Gonatt mugglis!! ♥ 9 jul, 2012 23:58 |
|
Borttagen
|
Jag är otroligt arg på mina bästa vänner. Usch vad jag är arg, oj oj. Hade inte träffat dom på minst en månad, och jag var redan arg eftersom jag egentligen skulle följa med en av dom två, vi kan kalla henne A, till åland. Nejdå, får ett sms som säger "du.. alltså. jag har som råkat lova B att hon får följa med till Åland, och ja.. jag vill som inte säga att jag glömt att du skulle med för hon kommer bli så arg om jag säger det. hoppas det är okej"
Vart så arg. Och nu så äär jag så arg att jag bara vill gråta, för det enda de gjorde hela kvällen var att håna mig. blir så jävla less. 10 jul, 2012 00:01 |
|
scarhead
Lärare |
10 jul, 2012 00:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen