@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
9 jul, 2012 21:52 |
|
scarhead
Lärare |
9 jul, 2012 21:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Nu är prinsessan tillbaka och hon överlevde den sociala kontakten med rasen människa Phew, jag var lite orolig för dig där en sekund 9 jul, 2012 21:59 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: men inte behöver du oroa dig för lilla mig Skrivet av Cara Riddle: Nu är prinsessan tillbaka och hon överlevde den sociala kontakten med rasen människa Phew, jag var lite orolig för dig där en sekund ![]()
9 jul, 2012 22:01 |
|
EmahS
Elev |
Tur man har bra kondition... eheheh
men jag räddade dagen! tåget hem var 15 minuter sent, och när vi rullar in på stationen ser vi hennes sista buss köra iväg. Så hon, jag och en annan kompis satte full fart mot bilen, totalt andfådda efter typ springade i 150 meter. och när vi kör ut på gatan så ser vi bussen bakom oss. Full fart till nästa busshållsplats, så kunde jag släppa av dem och de hann med bussen haha.
9 jul, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
... Varför har jag soya på magen...?
9 jul, 2012 22:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill bara säga: Välkommen hem dill99!!!! Var det kul på Gröna Lund?? Ååå tack så mycket!!! Det var jätte kul! Du vet när vi var där då åkte vi ju Extreme den som snurrade upp och ned och man kunnde sitta uppochned och man satt i typ armar det såg ut som en blomma! Skitkul säger jag bara!! Och vad gjorde du idag då?! Vad roligt!! Jag har mest varit här på mugglis. Kusinerna kom idag. Jag har ritat och läst. Och gått på promenad med hunden och matat djuren. Och bara slappat, typ Det var en vanlig dag i min värld Awsome!! Hade du kul med dina kusiner då? Nja, dem och brorsan lekte medans jag höll på med mitt. Fast jag fick faktiskt vara med på ett hörn. Jag var deras gudinna 9 jul, 2012 22:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill bara säga: Välkommen hem dill99!!!! Var det kul på Gröna Lund?? Ååå tack så mycket!!! Det var jätte kul! Du vet när vi var där då åkte vi ju Extreme den som snurrade upp och ned och man kunnde sitta uppochned och man satt i typ armar det såg ut som en blomma! Skitkul säger jag bara!! Och vad gjorde du idag då?! Vad roligt!! Jag har mest varit här på mugglis. Kusinerna kom idag. Jag har ritat och läst. Och gått på promenad med hunden och matat djuren. Och bara slappat, typ Det var en vanlig dag i min värld Awsome!! Hade du kul med dina kusiner då? Nja, dem och brorsan lekte medans jag höll på med mitt. Fast jag fick faktiskt vara med på ett hörn. Jag var deras gudinna HEHE! I now what you meen! Men det kanske var lite roligt att träffa sina kusiner igen eftersom dem bor ända uppe i småland (eller är det ända nere vid Smålandd?) 9 jul, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill bara säga: Välkommen hem dill99!!!! Var det kul på Gröna Lund?? Ååå tack så mycket!!! Det var jätte kul! Du vet när vi var där då åkte vi ju Extreme den som snurrade upp och ned och man kunnde sitta uppochned och man satt i typ armar det såg ut som en blomma! Skitkul säger jag bara!! Och vad gjorde du idag då?! Vad roligt!! Jag har mest varit här på mugglis. Kusinerna kom idag. Jag har ritat och läst. Och gått på promenad med hunden och matat djuren. Och bara slappat, typ Det var en vanlig dag i min värld Awsome!! Hade du kul med dina kusiner då? Nja, dem och brorsan lekte medans jag höll på med mitt. Fast jag fick faktiskt vara med på ett hörn. Jag var deras gudinna HEHE! I now what you meen! Men det kanske var lite roligt att träffa sina kusiner igen eftersom dem bor ända uppe i småland (eller är det ända nere vid Smålandd?) Ja det var trevlig att träffa dem, efter som att de bor ända nere i småland 9 jul, 2012 22:21 |
|
Mr_Trink
Elev |
9 jul, 2012 22:33 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen