@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Är det sånt där sim klibbar och som man äter i Kina? I såna fall - MUMS Vet ni vad jag åt till lunch idag? Två portioner med endast jasmin ris. Haha, ja det är det nog ^^ Ja, visst är det gott! : D 9 jul, 2012 21:28 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, jag älskar det! Ris och nudlar (helst i Asien) är det bästa jag vet! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Är det sånt där sim klibbar och som man äter i Kina? I såna fall - MUMS Vet ni vad jag åt till lunch idag? Två portioner med endast jasmin ris. Haha, ja det är det nog ^^ Ja, visst är det gott! : D 9 jul, 2012 21:29 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av scarhead: Jag ska åka 10 timmar i en bil, åka båt från Åbo till Stockholm hela natten och åka fyra timmar från Stockholm till Borås imorgon bitti. Kommer inte vara inne förrän onsdag, så ni vet. Ha så kul! Skrivet av Borttagen: So yeah, jag kommer vara ensam och uttråkad hela kvällen.. så... uggla/ ge mig film tips ? Hachiko-A Dogs Tale Underbar film!
9 jul, 2012 21:30 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: tack, jag ska försöka Skrivet av scarhead: Jag ska åka 10 timmar i en bil, åka båt från Åbo till Stockholm hela natten och åka fyra timmar från Stockholm till Borås imorgon bitti. Kommer inte vara inne förrän onsdag, så ni vet. Ha så kul! Skrivet av Borttagen: So yeah, jag kommer vara ensam och uttråkad hela kvällen.. så... uggla/ ge mig film tips ? Hachiko-A Dogs Tale Underbar film! jag är iaf glad att jag kommer få åka hem och ha kul på resan dit haha.. Hachiko ♥ ♥ ♥ typ en av de första filmerna jag grät när jag såg 9 jul, 2012 21:31 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
scarhead:
Såg Hachiko på en färga en gång för några år sen och älskade den, sen gick den på TV häromdagen :-D
9 jul, 2012 21:34 |
|
9te
Elev |
9 jul, 2012 21:42 |
|
ginnyw123
Elev |
9 jul, 2012 21:42 |
|
9te
Elev |
9 jul, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill bara säga: Välkommen hem dill99!!!! Var det kul på Gröna Lund?? Ååå tack så mycket!!! Det var jätte kul! Du vet när vi var där då åkte vi ju Extreme den som snurrade upp och ned och man kunnde sitta uppochned och man satt i typ armar det såg ut som en blomma! Skitkul säger jag bara!! Och vad gjorde du idag då?! Vad roligt!! Jag har mest varit här på mugglis. Kusinerna kom idag. Jag har ritat och läst. Och gått på promenad med hunden och matat djuren. Och bara slappat, typ Det var en vanlig dag i min värld Awsome!! Hade du kul med dina kusiner då? 9 jul, 2012 21:45 |
|
scarhead
Lärare |
Jag undrar vad folk tänker när de får reda på att jag är 12...
varför säger många att jag är mogen för min ålder vet ni vad jag har för humor eller jag skrattar åt numret 69 9 jul, 2012 21:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen