@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: So yeah, jag kommer vara ensam och uttråkad hela kvällen.. så... uggla/ ge mig film tips ? TITTA PÅ BUFFY THE VAMPIRE SLAYER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är iof en serie, 7 s, om man inte räknar med den hemska filmen från 1992 </3
9 jul, 2012 20:48 |
|
Amandan
Elev |
9 jul, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: So yeah, jag kommer vara ensam och uttråkad hela kvällen.. så... uggla/ ge mig film tips ? TITTA PÅ BUFFY THE VAMPIRE SLAYER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är iof en serie, 7 s, om man inte räknar med den hemska filmen från 1992 </3 Redan sett hela serien typ. Hm 9 jul, 2012 20:51 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: PRETTY LITTLE LIARSSo yeah, jag kommer vara ensam och uttråkad hela kvällen.. så... uggla/ ge mig film tips ? en tv-serie med tre säsonger, handlar om fem bästisar som håller ihop med 'the queen be' Alison DiLaurentis - men en natt så försvinner Alison spårlöst, och resten av tjejerna splittras. ett år senare så hittar de Alison's döda kropp, och tjejerna blir bättre och bättre vänner när det händer, och för att de får mystiska meddelanden från en person som kallar sig ''A'', och de har ingen aning vem det är. de försöker komma på vem mördaren är och vem A är. 9 jul, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
9 jul, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Vet ni vad jag åt till lunch idag?
Två portioner med endast jasmin ris. 9 jul, 2012 21:12 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Nejmen åh vad synd Got so godamn freaking exited because it stood "One Direction has started following you" on twitter. But then i realized that it was named @0neddirection and got pissed off. ![]() Jag blir så frustrerad! Jag vill bara kasta min miniräknare på en krukväxt! ett fakekonto började följa min bästis idag eller igår och hon trodde det var Justin Bieber, det är hennes största idol så hon blev jättebesviken 9 jul, 2012 21:17 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: So yeah, jag kommer vara ensam och uttråkad hela kvällen.. så... uggla/ ge mig film tips ? TITTA PÅ BUFFY THE VAMPIRE SLAYER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är iof en serie, 7 s, om man inte räknar med den hemska filmen från 1992 </3 Redan sett hela serien typ. Hm Well... titta om på alla då x)
9 jul, 2012 21:23 |
|
Borttagen
|
Jag ska ha Harry Potter party 8DDDD
9 jul, 2012 21:24 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det sånt där sim klibbar och som man äter i Kina? I såna fall - MUMS Vet ni vad jag åt till lunch idag? Två portioner med endast jasmin ris. 9 jul, 2012 21:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen