@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
9 jul, 2012 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill bara säga: Välkommen hem dill99!!!! Var det kul på Gröna Lund?? Ååå tack så mycket!!! Det var jätte kul! Du vet när vi var där då åkte vi ju Extreme den som snurrade upp och ned och man kunnde sitta uppochned och man satt i typ armar det såg ut som en blomma! Skitkul säger jag bara!! Och vad gjorde du idag då?! Vad roligt!! Jag har mest varit här på mugglis. Kusinerna kom idag. Jag har ritat och läst. Och gått på promenad med hunden och matat djuren. Och bara slappat, typ Det var en vanlig dag i min värld 9 jul, 2012 20:10 |
|
Pixie
Elev |
9 jul, 2012 20:11 |
|
scarhead
Lärare |
om du tror att det var allt jag hade som jag skickade dig, Linnea
jag har spoby-videos med oh yes spoby 9 jul, 2012 20:17 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
9 jul, 2012 20:19 |
|
Miskel
Elev |
OH MY GOD DUDES. Jag är tillbaka 8D!!!
Jag har varit i Skåne utan någon internet anslutning, så HEJ OCH TJA PÅ ER IGEN!
9 jul, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
HEEEEJ
9 jul, 2012 20:27 |
|
Dracossister
Elev |
Min halvsyster, som bor i Skottland, är här med hennes familj. Hennes man är från Skottland så han pratar med skotsk accent. Awesome ^^
http://flamelumos.blogspot.fi/ 9 jul, 2012 20:28 |
|
scarhead
Lärare |
Jag ska åka 10 timmar i en bil, åka båt från Åbo till Stockholm hela natten och åka fyra timmar från Stockholm till Borås imorgon bitti. Kommer inte vara inne förrän onsdag, så ni vet.
9 jul, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
So yeah, jag kommer vara ensam och uttråkad hela kvällen.. så...
uggla/ ge mig film tips ? 9 jul, 2012 20:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen