Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: KUL BÖRJA JAGA Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: hihi kom igen nu Gina en till sen så 60 Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: nej då nu börjar jag få igång kanin jakten Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: jepp men det är så många som tar före det är så jobbigt Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: jag är på 16 plats Skrivet av luna, lily: Jag vet inte vad jag är Om du går till topplistan så står det var man är direkt.... Det är ju jättebra! Jobba jobba jobba!! Äh tänk inte så! Vad kul! Jag är vegetarian och när jag sa till henne (per telefon) att jag jagade kaniner så svarade hon lite smått hysteriskt : inte på riktigt väl? JIPPIE ja! Om jag får 6 til å är jag 9 på listan! Jaaaaa! 27 mar, 2013 10:21 |
|
luna, lily
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: KUL BÖRJA JAGA Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: hihi kom igen nu Gina en till sen så 60 Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: nej då nu börjar jag få igång kanin jakten Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: jepp men det är så många som tar före det är så jobbigt Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: jag är på 16 plats Skrivet av luna, lily: Jag vet inte vad jag är Om du går till topplistan så står det var man är direkt.... Det är ju jättebra! Jobba jobba jobba!! Äh tänk inte så! Vad kul! Jag är vegetarian och när jag sa till henne (per telefon) att jag jagade kaniner så svarade hon lite smått hysteriskt : inte på riktigt väl? JIPPIE ja! Om jag får 6 til å är jag 9 på listan! Jaaaaa!
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
27 mar, 2013 10:22 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
27 mar, 2013 12:05 |
|
luna, lily
Elev |
27 mar, 2013 12:05 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
27 mar, 2013 12:08 |
|
luna, lily
Elev |
27 mar, 2013 12:09 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
27 mar, 2013 12:12 |
|
mollylisa
Elev |
I morse var jag på plats 9
27 mar, 2013 14:34 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
27 mar, 2013 14:34 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Haha jag är på plats 77
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 27 mar, 2013 14:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen