@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Radioanka
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Radioanka: Hej kära mens. Jag tycker inte om dig, inte alls. Är du tvungen att komma och våldgästa mig såhär mitt i sommaren när man bara vill bada precis hela tiden? Jag skulle uppskatta om du slutade med det. Nu. Know the feeling bro Yep. happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 9 jul, 2012 19:24 |
|
Borttagen
|
9 jul, 2012 19:24 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vad menar du? Skrivet av MissLollo: 8 inlägg? Vi är bara på 5889...? Då var det 8 inlägg kvar till sida 5999?
9 jul, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
Jag vill bara säga:
Välkommen hem dill99!!!! Var det kul på Gröna Lund?? 9 jul, 2012 19:27 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Skrivet av MissLollo: Skrivet av Solkatten: Vad menar du? Skrivet av MissLollo: 8 inlägg? Vi är bara på 5889...? Då var det 8 inlägg kvar till sida 5999? Aaah, nu fattar jag. xD HAHAHAHA, jag missade 8:an och läste det som en 9:a. » There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 9 jul, 2012 19:27 |
|
Solkatten
Elev |
Asså, jag är helt efterbliven asså xD Omg.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jul, 2012 19:28 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: Skrivet av MissLollo: Skrivet av Solkatten: Vad menar du? Skrivet av MissLollo: 8 inlägg? Vi är bara på 5889...? Då var det 8 inlägg kvar till sida 5999? Aaah, nu fattar jag. xD HAHAHAHA, jag missade 8:an och läste det som en 9:a. Fattar fortfarande inte XD Men det verkar som det redits ut...
9 jul, 2012 19:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Solkatten: Asså, jag är helt efterbliven asså xD Omg. Vi är ju på sida 5890, inte 5999 xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jul, 2012 19:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vill bara säga: Välkommen hem dill99!!!! Var det kul på Gröna Lund?? Ååå tack så mycket!!! Det var jätte kul! Du vet när vi var där då åkte vi ju Extreme den som snurrade upp och ned och man kunnde sitta uppochned och man satt i typ armar det såg ut som en blomma! Skitkul säger jag bara!! Och vad gjorde du idag då?! 9 jul, 2012 19:37 |
|
LolFeelings
Elev |
9 jul, 2012 19:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen