@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
OMG. OMG. OMG.
BIGBANGS LÅTAR FINNS PÅ SPOTIFY. MY DREEAM HAVE FINALLY COME TRUEEEE. ♥ OCH NÅGRA SHINEE LÅTAR FINNS OCKSÅ. OCH CNBLUE. OCH SUPER JUNIOR. *dead* ---------------------------------- ProphecyBat: ... Då kan det nog vara det också. Har en ganska allvarlig depression, så ja. :'s Tack, detsamma! (Om du fortfarande har det jobbigt med sjukdomen?) 9 jul, 2012 17:58 |
|
Borttagen
|
Ekkiis Just nu mår jag ganska bra, men den kan alltid komma tbx så.. Det visar sig
9 jul, 2012 18:12 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Jisses, jag har fått 3 nya läsare till min Dramione fanfic, det är ju helt sjukt D:
» There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 9 jul, 2012 18:15 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Alltså wtf.. Varje gång jag reser mig upp så blir allt helt svart och det känns som att jag ska svimma. Förut har det bara blivit så ibland, om jag reser mig för fort. Men nu får jag det varje gång jag reser mig upp efter att ha legat ned eller suttit, det spelar ingen roll hur fort jag reser mig upp. Får ont i huvudet också, när allt har blivit normalt igen efter att ha varit helt svart. ._. Blodbrist/lågt blodtryck? Är du lång? När jag har varit på vårdcentralen av andra anledningar har de testat mitt blodtryck, och säger att det är normalt och att det inte är något fel på mitt blodtryck.. o-o Nej, jag är mycket kortare än de flesta i min ålder. :s Okej okej :O Jadu, jag vet inte. Blodbrist kanske? Jo, det stämmer nog delvis in på mig. :s Blir väldigt trött av minsta lilla ansträngning när vi har idrott i skolan. Fast det kan ju också bero på att jag har dålig kondition men. :s Hmm.. Den dåliga konditionen kan vara en påverkande faktor, eftersom hjärtat inte kan pumpa så mycket blod som behövs då. Sen kan det vara väldigt avgörande vad du äter, om du inte får i dig tillräckligt av t.ex järn
9 jul, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
Rösta på obsessed-with-nargles här!!!
http://poll.pollcode.com/1a6a http://poll.pollcode.com/1a6a http://poll.pollcode.com/1a6a http://poll.pollcode.com/1a6a http://poll.pollcode.com/1a6a http://poll.pollcode.com/1a6a http://poll.pollcode.com/1a6a http://poll.pollcode.com/1a6a http://poll.pollcode.com/1a6a 9 jul, 2012 18:26 |
|
Ginny00
Elev |
9 jul, 2012 18:29 |
|
scarhead
Lärare |
9 jul, 2012 18:30 |
|
JoLizz
Elev |
9 jul, 2012 18:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Alltså wtf.. Varje gång jag reser mig upp så blir allt helt svart och det känns som att jag ska svimma. Förut har det bara blivit så ibland, om jag reser mig för fort. Men nu får jag det varje gång jag reser mig upp efter att ha legat ned eller suttit, det spelar ingen roll hur fort jag reser mig upp. Får ont i huvudet också, när allt har blivit normalt igen efter att ha varit helt svart. ._. Blodbrist/lågt blodtryck? Är du lång? När jag har varit på vårdcentralen av andra anledningar har de testat mitt blodtryck, och säger att det är normalt och att det inte är något fel på mitt blodtryck.. o-o Nej, jag är mycket kortare än de flesta i min ålder. :s Okej okej :O Jadu, jag vet inte. Blodbrist kanske? Jo, det stämmer nog delvis in på mig. :s Blir väldigt trött av minsta lilla ansträngning när vi har idrott i skolan. Fast det kan ju också bero på att jag har dålig kondition men. :s Hmm.. Den dåliga konditionen kan vara en påverkande faktor, eftersom hjärtat inte kan pumpa så mycket blod som behövs då. Sen kan det vara väldigt avgörande vad du äter, om du inte får i dig tillräckligt av t.ex järn Jag äter i stort sett ingenting typ. Tycker mat är äckligt och vill inte äta. Man kan väl säga att jag har en slags ätstörning. :'/ Då kan det alltså bero på att jag knappt äter något. :s 9 jul, 2012 18:37 |
|
joel9324
Elev |
9 jul, 2012 18:56 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen