Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5884 5885 5886 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
EmahS
Elev

Avatar


Idag blir det Rix Fm festival med en kompis.

jag känner mig helt plötsligt som 14 igen. fast då hade jag aldrig gått ut i en blommig klänning...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

9 jul, 2012 17:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Alltså wtf..

Varje gång jag reser mig upp så blir allt helt svart och det känns som att jag ska svimma.

Förut har det bara blivit så ibland, om jag reser mig för fort.
Men nu får jag det varje gång jag reser mig upp efter att ha legat ned eller suttit, det spelar ingen roll hur fort jag reser mig upp.

Får ont i huvudet också, när allt har blivit normalt igen efter att ha varit helt svart. ._.


Blodbrist/lågt blodtryck?

Är du lång?

När jag har varit på vårdcentralen av andra anledningar har de testat mitt blodtryck, och säger att det är normalt och att det inte är något fel på mitt blodtryck.. o-o

Nej, jag är mycket kortare än de flesta i min ålder. :s

9 jul, 2012 17:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Alltså wtf..

Varje gång jag reser mig upp så blir allt helt svart och det känns som att jag ska svimma.

Förut har det bara blivit så ibland, om jag reser mig för fort.
Men nu får jag det varje gång jag reser mig upp efter att ha legat ned eller suttit, det spelar ingen roll hur fort jag reser mig upp.

Får ont i huvudet också, när allt har blivit normalt igen efter att ha varit helt svart. ._.


Blodbrist/lågt blodtryck?

Är du lång?

När jag har varit på vårdcentralen av andra anledningar har de testat mitt blodtryck, och säger att det är normalt och att det inte är något fel på mitt blodtryck.. o-o

Nej, jag är mycket kortare än de flesta i min ålder. :s


Okej okej :O Jadu, jag vet inte. Blodbrist kanske? Fast isf blir man enormt trött om man försöker göra fysiska grejjer oxå, så vet inte om det stämmer in på dig

9 jul, 2012 17:31

ol!v!a
Elev

Avatar


Tack joel9324!

9 jul, 2012 17:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Alltså wtf..

Varje gång jag reser mig upp så blir allt helt svart och det känns som att jag ska svimma.

Förut har det bara blivit så ibland, om jag reser mig för fort.
Men nu får jag det varje gång jag reser mig upp efter att ha legat ned eller suttit, det spelar ingen roll hur fort jag reser mig upp.

Får ont i huvudet också, när allt har blivit normalt igen efter att ha varit helt svart. ._.


Blodbrist/lågt blodtryck?

Är du lång?

När jag har varit på vårdcentralen av andra anledningar har de testat mitt blodtryck, och säger att det är normalt och att det inte är något fel på mitt blodtryck.. o-o

Nej, jag är mycket kortare än de flesta i min ålder. :s


Okej okej :O Jadu, jag vet inte. Blodbrist kanske? Fast isf blir man enormt trött om man försöker göra fysiska grejjer oxå, så vet inte om det stämmer in på dig

Jo, det stämmer nog delvis in på mig. :s
Blir väldigt trött av minsta lilla ansträngning när vi har idrott i skolan. Fast det kan ju också bero på att jag har dålig kondition men. :s
Hmm..

9 jul, 2012 17:36

scarhead
Lärare

Avatar


nu hoppas jag inte att si_tonks har något emot mina meddelanden
har bombat henne med ppl-videos och otp-videos
spoby fknfrikrhnrjrtr

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

9 jul, 2012 17:37

Borttagen

Avatar


Ekkiis Jag hade rätt allvarlig blodbrist förut pga en sjukdom jag har. Hade typ 2/3 av det blod man ska ha i kroppen och jag kunde knappt gå 100 meter utan att hålla på att svimma. Men det är oxå rätt extremt.

Du kan alltid testa att käka järntabletter, tror inte det skulle skada iaf

9 jul, 2012 17:38

Borttagen

Avatar


ProphecyBat: Ojdå. Riktigt så extremt är det inte för mig, som tur är.

Min mamma tror att jag har brist på något, vilket jag förmodligen har. Men när jag tog blodprover förut(för att hon ville det) så hade jag inte brist på något. Hon tyckte det var jättekonstigt, och jag också. :s

Men jag kan ju testa att äta dem ändå, det kanske hjälper, tack! c:

9 jul, 2012 17:46

LolFeelings
Elev

Avatar


Jag tycker inte om att Sverige har monarki, det enda man gör är att representerar Sverige i olika saker, medan i en republik kan det finnas lite förändring, och att Sveriges befolkning bestämmer vem som ska representera oss.
Dessutom så tycker jag att om vi nu har monarki så ska kungafamiljen ha lite privatliv.

Jagvet inte varför jag skrev det här... o_o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

9 jul, 2012 17:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ProphecyBat: Ojdå. Riktigt så extremt är det inte för mig, som tur är.

Min mamma tror att jag har brist på något, vilket jag förmodligen har. Men när jag tog blodprover förut(för att hon ville det) så hade jag inte brist på något. Hon tyckte det var jättekonstigt, och jag också. :s

Men jag kan ju testa att äta dem ändå, det kanske hjälper, tack! c:


Tror depression o sånt kan orsaka sånt där oxå, psyket kan påverka enormt.

Aja, hoppas du mår bättre snart

9 jul, 2012 17:57

1 2 3 ... 5884 5885 5886 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.