@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Rösta på obsessed-with-nargles här och ni är bäst! http://poll.pollcode.com/uswl http://poll.pollcode.com/uswl http://poll.pollcode.com/uswl http://poll.pollcode.com/uswl Röstat! 9 jul, 2012 15:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Taaack! Skrivet av Borttagen: Rösta på obsessed-with-nargles här och ni är bäst! http://poll.pollcode.com/uswl http://poll.pollcode.com/uswl http://poll.pollcode.com/uswl http://poll.pollcode.com/uswl Röstat! 9 jul, 2012 16:01 |
scarhead
Lärare |
alltså jag kan inte
de är så flawless ugh why WHY just why never stop being a couple otp otp OTP #feelings 9 jul, 2012 16:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
9 jul, 2012 16:32 |
|
joel9324
Elev |
9 jul, 2012 16:43 |
|
Caius
Elev |
Alltså det är något fel på mig. Har haft asont i huvudet nu två dagar i rad... Och jag förstår inte varför. Visst, jag sov tio timmar en under natten mellan lördag och söndag, nu i natt sov jag nio timmar knappt, vi säger 8½ så är vi ungefär rätt. Kan det vara därför?
Sedan har jag även ett problem. Jag har lyssnat sönder på låten City, så jag är asinspirerad till att måla klart min bild kallad rotd, men jag borde egentligen måla klart tfw först och främst... Så jag vet inte vad jag ska ta mig till... Måla på bilden jag är inspirerad av och riskera att göra så jag har kommit lika långt på de båda när jag lessnar eller om jag ska försöka hitta någon form av inspiration till tfw eller bara helt enkelt tvinga mig själv till att måla klart den utan inspiration...? Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 9 jul, 2012 16:49 |
|
LoonyMe
Elev |
9 jul, 2012 16:52 |
|
Borttagen
|
Alltså wtf..
Varje gång jag reser mig upp så blir allt helt svart och det känns som att jag ska svimma. Förut har det bara blivit så ibland, om jag reser mig för fort. Men nu får jag det varje gång jag reser mig upp efter att ha legat ned eller suttit, det spelar ingen roll hur fort jag reser mig upp. Får ont i huvudet också, när allt har blivit normalt igen efter att ha varit helt svart. ._. 9 jul, 2012 16:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Alltså wtf.. Varje gång jag reser mig upp så blir allt helt svart och det känns som att jag ska svimma. Förut har det bara blivit så ibland, om jag reser mig för fort. Men nu får jag det varje gång jag reser mig upp efter att ha legat ned eller suttit, det spelar ingen roll hur fort jag reser mig upp. Får ont i huvudet också, när allt har blivit normalt igen efter att ha varit helt svart. ._. Blodbrist/lågt blodtryck? Är du lång? 9 jul, 2012 17:02 |
|
ol!v!a
Elev |
Jag åt kulglass och efter en liten stund flög min sked iväg så jag fick en ny men då flög den iväg så då gick min syster och hämtade en ny men då flög den iväg...
det var väldigt blåsigt! 9 jul, 2012 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen