@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Eurovision i Malmö? Blä.
9 jul, 2012 14:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ha så himla roligt kära Alice ♥ och glöm oss inte ^^Hejdå mugglis, vi ses någon gång snart hoppas jag *vinkar farväl* antagligen i augusti, men bara en vecka eller så. Goodbye. ![]()
9 jul, 2012 14:11 |
|
scarhead
Lärare |
9 jul, 2012 14:14 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av scarhead: är det någon som har tänkt på att Voldemort inte har några ögonbryn ![]() Nu kommer jag aldrig kunna tänka på något annat
9 jul, 2012 14:26 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av cannedcorn: jag såg det på en post på Tumblr för ett tag sedanSkrivet av scarhead: är det någon som har tänkt på att Voldemort inte har några ögonbryn ![]() Nu kommer jag aldrig kunna tänka på något annat och nu såg jag en bild på det och bah what the fuck han har ingen näsa eller ögonbryn 9 jul, 2012 14:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av scarhead: Och inga skor xD inte konstigt at han är ond xDSkrivet av cannedcorn: jag såg det på en post på Tumblr för ett tag sedanSkrivet av scarhead: är det någon som har tänkt på att Voldemort inte har några ögonbryn ![]() Nu kommer jag aldrig kunna tänka på något annat och nu såg jag en bild på det och bah what the fuck han har ingen näsa eller ögonbryn ![]()
9 jul, 2012 14:31 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Cara Riddle: HAHA ja xd Skrivet av scarhead: Och inga skor xD inte konstigt at han är ond xD Skrivet av cannedcorn: jag såg det på en post på Tumblr för ett tag sedanSkrivet av scarhead: är det någon som har tänkt på att Voldemort inte har några ögonbryn ![]() Nu kommer jag aldrig kunna tänka på något annat och nu såg jag en bild på det och bah what the fuck han har ingen näsa eller ögonbryn verkar ju inte som att han duschar eller borstar tänderna heller tänkte säga kamma håret men det behöver han ju inte bry sig om 9 jul, 2012 14:38 |
|
Tonkss
Elev |
9 jul, 2012 14:44 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Tonkss: tja...Stackars Voldy. Han är ju ond, för att alla håller på att påpeka om hur han ser ut </3 nu behöver han inte noppa ögonbrynen eller bry sig om tovor i håret eller oroa sig för förkylningar 9 jul, 2012 14:48 |
|
Kedjebrev
Elev |
Är glad för att: Jag köpte två böcker idag, på dollarstore kunde man köpa 15 godisgrejer för 10 kronor och alla på mugglis är så underbara!
http://Kaosregn.blogg.se
9 jul, 2012 14:50 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen