Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5880 5881 5882 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Radioanka
Elev

Avatar


Jag ska bada idag och måste doppa mig för det är så #& 0! varmt så jag dör om jag inte får vatten på kroppen typ, men jag vill inte att frisyren förstörs så att alla finnar i pannan syns.

happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light.

9 jul, 2012 12:46

Tonkss
Elev

Avatar


En gång hoppade min råtta rakt in i en spegel, efter det kröp hon in i en påse och var borta jättelänge

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq32y7ZjVj1qeg6syo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyo2lrMV4x1rnalsco1_500.gif

9 jul, 2012 12:47

Ginny00
Elev

Avatar


Jag har skott min kära mors HTC och testar mugglis från mobilen!

9 jul, 2012 12:56

LoonyMe
Elev

Avatar


SPIDERMAN TODAY :'D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

9 jul, 2012 13:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av LoonyMe:
SPIDERMAN TODAY :'D


Den är awesome Have fun

9 jul, 2012 13:12

Borttagen

Avatar


Hejdå mugglis, vi ses någon gång snart hoppas jag *vinkar farväl* antagligen i augusti, men bara en vecka eller så. Goodbye.

9 jul, 2012 13:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hejdå mugglis, vi ses någon gång snart hoppas jag *vinkar farväl* antagligen i augusti, men bara en vecka eller så. Goodbye.


Where u goin'?

9 jul, 2012 13:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Hejdå mugglis, vi ses någon gång snart hoppas jag *vinkar farväl* antagligen i augusti, men bara en vecka eller så. Goodbye.


Where u goin'?


Semester! Eller ja, min vän kommer hit och är här i två veckor, sen åker jag till henne. Tänker inte använda dator då jag inte har träffat henne på ett år, så vi kan spendera lite tid tillsammans istället för att sitta framför datorn.

9 jul, 2012 13:33

Borttagen

Avatar


Nu stör jag mig litegrann på pappa...
Han skulle skjutsa syrran till Karvat, vilket är en ca. 10 minuters körning en väg härifrån.
Han for iväg för 45 minuter sedan...

9 jul, 2012 14:07

Solkatten
Elev

Avatar


2012 = Light Your Fire
2011 = Feel Your Heart Beat!
2010 = Share The Moment

Jag undrar vad det kommer bli nästa år :3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 jul, 2012 14:07

1 2 3 ... 5880 5881 5882 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.