@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
OK, då går jag ut
9 jul, 2012 10:32 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: OK, då går jag ut Okej XD 9 jul, 2012 10:33 |
|
Pixie
Elev |
9 jul, 2012 11:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skyll på att utomjordingarna invaderade dit hem och hjärntvättade dig Varför läser jag ens 1D-fanfics när jag inte gillar dem? -.- Haha, jag tror jag börjar bli knäpp. Edit; Jag funderar till och med på att skriva en! Seriously, what's wrong with me? O.O ![]()
9 jul, 2012 11:27 |
|
Borttagen
|
tycker att sista pirates filmen också är den sämsta tyvärr :< Jack Sparrow är ju awesome som alltid men i övrigt så....
9 jul, 2012 12:02 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: tycker att sista pirates filmen också är den sämsta tyvärr :< Jack Sparrow är ju awesome som alltid men i övrigt så.... Håller halvt med dig. Jag kan inte bestämma mig riktigt... För mig står det mellan första och sista filmen. :c Men eftersom Elizabeth och Will är med i första är väl den i och för sig bättre. ![]()
9 jul, 2012 12:16 |
|
scarhead
Lärare |
Jag åker till Åbo imorgon för att ta en båt till Stockholm ♥ ♥ ♥
ÄLSKAR ALLT jag är hemma om två dagar ♥♥♥ 9 jul, 2012 12:21 |
|
LoonyMe
Elev |
9 jul, 2012 12:25 |
|
Borttagen
|
Väntar på att någon ska vakna så att jag kan åka in till stan och köpa en rea-bikini.
9 jul, 2012 12:36 |
|
Borttagen
|
Är det bara för mig som bakgrunden är borta? :o
9 jul, 2012 12:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen