UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Atira
Elev |
17 jun, 2018 11:22 |
|
Asked Calmly
Elev |
17 jun, 2018 12:32 |
|
Scorperion
Elev |
17 jun, 2018 16:32 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Atira: Jag är inte intresserad av fotbolls-vm.. Same. Hatar sport i överlag Tycker det är roligare att utöva vissa sporter, men jag är generellt väldigt dålig på det mesta.. Har inget bollsinne m.m. Så det får inte vara på för stort allvar, men om de jag spelar med är lika dåliga som jag så kan det vara kul för då kan man skratta åt det. ^^ Men titta på sport fattar jag inte vitsen med. Möjligen med undantag av hästsport.. Sammandragen från Globen Horse show runt jul brukar vara ganska trevliga att se. Men det är lite speciellt för det är så mycket uppvisningar också och inte bara tävlingar. x) 17 jun, 2018 16:44 |
|
Fiskboll
Elev |
Rum med snedtak är inte mysiga, de är fruktansvärda
Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 17 jun, 2018 17:27 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Jag vill inte bli brun på sommaren...Och jag hatar att sola...xD That makes two of us xD Kan dessutom inte bli brun då min hy inte tål solbränna och sen är jag också extremt ljuskänslig
17 jun, 2018 17:40 |
|
soffyzz
Elev |
17 jun, 2018 21:45 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Jessica Lawiise: Jag vill inte bli brun på sommaren...Och jag hatar att sola...xD Samma! Gillar att vara blek. Har t.om vit foundation ibland. XD
18 jun, 2018 00:05 |
|
Borttagen
|
Jag såg att det fanns vit concealer vid resten av sminket, like.. utan att det ens är i närheten av Oktober. *_
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Jessica Lawiise: Jag vill inte bli brun på sommaren...Och jag hatar att sola...xD Samma! Gillar att vara blek. Har t.om vit foundation ibland. XD 18 jun, 2018 00:43 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag såg att det fanns vit concealer vid resten av sminket, like.. utan att det ens är i närheten av Oktober. *_ Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Jessica Lawiise: Jag vill inte bli brun på sommaren...Och jag hatar att sola...xD Samma! Gillar att vara blek. Har t.om vit foundation ibland. XD WHERE
18 jun, 2018 01:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen