One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av IamAK: NYHETER: NIALL SA NYSS PÅ TWITTER ATT HAN SKA GÖRA EN TWITCAM SNART!(efter att han duschat, hur lång tid det tar vet man inte...) TACKTACKTACKTACK för att du sa det, annars skulle jag säkert missat den, borde verkligen kolla min twitter oftare! ![]()
26 jul, 2012 16:38 |
|
Solkatten
Elev |
Kan någon länka?!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jul, 2012 16:39 |
|
Knizzlare
Elev |
26 jul, 2012 16:40 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av IamAK: NYHETER: NIALL SA NYSS PÅ TWITTER ATT HAN SKA GÖRA EN TWITCAM SNART!(efter att han duschat, hur lång tid det tar vet man inte...) TACKTACKTACKTACK för att du sa det, annars skulle jag säkert missat den, borde verkligen kolla min twitter oftare! you're welcome 26 jul, 2012 16:43 |
|
Solkatten
Elev |
Varför står det 'offline' nu då?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jul, 2012 16:53 |
|
si_tonks
Elev |
26 jul, 2012 16:54 |
|
Knizzlare
Elev |
^ Yay
jag måste vara smartast i hela världen, jag hade ljudet av och väntade på nåt ljud så jag skulle veta att niall hade börjat så såklart så missade jag när det började och säkert mycket mer också, vet inte hur mkt jag missade :c Menmen, jag kan väl kolla på det senare om någon filmade och lägger upp ^^ ![]()
26 jul, 2012 16:54
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-26 kl. 16:55
|
|
scarhead
Lärare |
26 jul, 2012 16:55 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Antagligen funkar det inte eller så är han inte online. Det var en kort Twitcam ... :s "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jul, 2012 16:55 |
|
scarhead
Lärare |
Haha jag missade den för jag åt. Great.
Någon *host* si_tonks *host* KUNDE ha, tja jag vet inte, smsat mig?? 26 jul, 2012 16:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen