@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alltså varför kan inte HarryPotterr logga iiiiin? Jag vill ju prata med dig! Skicka en uggla när du loggar in. JAG TVINGAR DIIIIG, MWAAAHAHAHAHAAAA ♥
9 jul, 2012 10:10 |
|
Solkatten
Elev |
Varför läser jag ens 1D-fanfics när jag inte gillar dem? -.- Haha, jag tror jag börjar bli knäpp.
Edit; Jag funderar till och med på att skriva en! Seriously, what's wrong with me? O.O "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jul, 2012 10:12 |
|
Borttagen
|
OM TRE DAGAR ÅKER JAG TILL LONDON!
9 jul, 2012 10:16 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Idag ska jag på medeltidsmarknad!
9 jul, 2012 10:17 |
|
Borttagen
|
Ska jag sitta inne?
Eller gå o fälla upp solstolen och sitta ute i 30 grader? Vad tkr ni att,jag ska göra? O.o 9 jul, 2012 10:24 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska jag sitta inne? Eller gå o fälla upp solstolen och sitta ute i 30 grader? Vad tkr ni att,jag ska göra? O.o Vad vill du helst? 9 jul, 2012 10:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Jag vet inte.Skrivet av Borttagen: Ska jag sitta inne? Eller gå o fälla upp solstolen och sitta ute i 30 grader? Vad tkr ni att,jag ska göra? O.o Vad vill du helst? 9 jul, 2012 10:28 |
|
Borttagen
|
Mamma kom och väckte mig med Nutella täckta mackor och oboy.
9 jul, 2012 10:29 |
|
joel9324
Elev |
9 jul, 2012 10:29 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Jag vet inte. Skrivet av Borttagen: Ska jag sitta inne? Eller gå o fälla upp solstolen och sitta ute i 30 grader? Vad tkr ni att,jag ska göra? O.o Vad vill du helst? Om jag var du skulle jag nog gå ut 9 jul, 2012 10:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen