@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
MWHWHEHEHE JAG SKA PÅ MADAME TUSSAUDS PÅ FREDAG, LAJK A BAWS!
8 jul, 2012 23:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jul, 2012 23:08 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Borttagen: Vill bo närmare Malmö D: Kan glömma att jag får åka till Malmö för att se ESC nästa år, är ca 150 mil dit D: samma här, jag bor 6 timmar ifrån Malmö! Jag får väl bara hoppas på att jag på något sätt kan ta mig dit, dessutom måste jag ju få mammas tillstånd... det är kört -.- Måste ju också få mina föräldrars tillstånd... Hade det varit i Stockholm hade jag säkert fått gå då det är närmare, men Malmö... D: Varför kan de inte ha i stockholm för D: jag bor 40 minuter från stockholm, då skulle det säkert vara 100% säkert på att jag skulle få gå, men nej nej, de ska ha det i malmö.. för min pappa skulle det säkert vara okej att åka ner till malmö, men verkligen inte för mamma 8 jul, 2012 23:12 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är sjukt sugen på att se Hungerspelen nu! Har btw förbeställt den så jag får den för 150:- när dem kmr! *längta till 18 aug* : D O, yes, my friend! You are not the only one ;D Let's use the Hunger Games-magnet :3 ![]() 8 jul, 2012 23:17 |
|
linnvendela
Elev |
Woho. Hela mitt hår är orangerosa.
Jaha. 8 jul, 2012 23:23 |
|
melle-hjrta
Elev |
Glee maraton!
8 jul, 2012 23:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Borttagen: Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Borttagen: Vill bo närmare Malmö D: Kan glömma att jag får åka till Malmö för att se ESC nästa år, är ca 150 mil dit D: samma här, jag bor 6 timmar ifrån Malmö! Jag får väl bara hoppas på att jag på något sätt kan ta mig dit, dessutom måste jag ju få mammas tillstånd... det är kört -.- Måste ju också få mina föräldrars tillstånd... Hade det varit i Stockholm hade jag säkert fått gå då det är närmare, men Malmö... D: Varför kan de inte ha i stockholm för D: jag bor 40 minuter från stockholm, då skulle det säkert vara 100% säkert på att jag skulle få gå, men nej nej, de ska ha det i malmö.. för min pappa skulle det säkert vara okej att åka ner till malmö, men verkligen inte för mamma Exakt! Friends Arena är ju större än arenan i Malmö... D: Min mamma är så beskyddande och pappa skulle nog inte bry sig direkt och säkert låta mig gå, men mamma skulle nog inte låta mig få gå 8 jul, 2012 23:35 |
|
Minidjuret
Elev |
What is this!! O.O
En nattfjäril attackerade mig just D: 8 jul, 2012 23:40 |
|
Voldy0000
Elev |
Oj oj, så du hittade mig, välkommen...
Jag är Drakhandlaren Knut! Vad ville du ha? Äntligen hittar man honom och då har man inte råd med nått... The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 8 jul, 2012 23:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jul, 2012 23:43 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen