@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Knizzlare: jag är tolv och sitter och planerar och oroar mig inför mitt gymnasieval normalunge.se Hoho, jag är tolv och har redan bestämt att jag ska bo ihop med Aivilio(i alla fall tills vi inte är fattiga studenter längre) i Uppsala och nästan bestämt vart jag ska jobba.. Åh, skönt att inte vara ensam om att vara...normal *host* ^^ Pixie; Nejdu nej..det går inte. jag har ingen möjlighet att åka till quidditch sm. ingen plats att sova
8 jul, 2012 22:07 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Knizzlare: jag är tolv och sitter och planerar och oroar mig inför mitt gymnasieval normalunge.se Hoho, jag är tolv och har redan bestämt att jag ska bo ihop med Aivilio(i alla fall tills vi inte är fattiga studenter längre) i Uppsala och nästan bestämt vart jag ska jobba.. Åh, skönt att inte vara ensam om att vara...normal *host* ^^ Pixie; Nejdu nej..det går inte. jag har ingen möjlighet att åka till quidditch sm. ingen plats att sova men wääääh >.<''' ![]()
8 jul, 2012 22:10 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Knizzlare: jag är tolv och sitter och planerar och oroar mig inför mitt gymnasieval normalunge.se Hoho, jag är tolv och har redan bestämt att jag ska bo ihop med Aivilio(i alla fall tills vi inte är fattiga studenter längre) i Uppsala och nästan bestämt vart jag ska jobba.. Åh, skönt att inte vara ensam om att vara...normal *host* ^^ Pixie; Nejdu nej..det går inte. jag har ingen möjlighet att åka till quidditch sm. ingen plats att sova men wääääh >.<''' jag vet
8 jul, 2012 22:13 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Knizzlare: jag är tolv och sitter och planerar och oroar mig inför mitt gymnasieval normalunge.se Hoho, jag är tolv och har redan bestämt att jag ska bo ihop med Aivilio(i alla fall tills vi inte är fattiga studenter längre) i Uppsala och nästan bestämt vart jag ska jobba.. Åh, skönt att inte vara ensam om att vara...normal *host* ^^ Pixie; Nejdu nej..det går inte. jag har ingen möjlighet att åka till quidditch sm. ingen plats att sova men wääääh >.<''' jag vet Sluta citera mig. .-. 8 jul, 2012 22:14 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: På DVD? Är sjukt sugen på att se Hungerspelen nu! Har btw förbeställt den så jag får den för 150:- när dem kmr! *längta till 18 aug* : D Yes, dvd ^^ 18 AUGUSTI??!!Jag sa åt min mamma att jag ville se den på bio och har väntat på att se filmen sedan dess. Jag är less på att vänta så får jag vänta ännu längre.
8 jul, 2012 22:14 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Knizzlare: jag är tolv och sitter och planerar och oroar mig inför mitt gymnasieval normalunge.se Hoho, jag är tolv och har redan bestämt att jag ska bo ihop med Aivilio(i alla fall tills vi inte är fattiga studenter längre) i Uppsala och nästan bestämt vart jag ska jobba.. Åh, skönt att inte vara ensam om att vara...normal *host* ^^ Pixie; Nejdu nej..det går inte. jag har ingen möjlighet att åka till quidditch sm. ingen plats att sova men wääääh >.<''' jag vet Sluta citera mig. .-. oj förlååt
8 jul, 2012 22:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: På DVD? Är sjukt sugen på att se Hungerspelen nu! Har btw förbeställt den så jag får den för 150:- när dem kmr! *längta till 18 aug* : D Yes, dvd ^^ 18 AUGUSTI??!!Jag sa åt min mamma att jag ville se den på bio och har väntat på att se filmen sedan dess. Jag är less på att vänta så får jag vänta ännu längre. that pic ♥ hahah, aww. Men väntar man på nåt gott väntar man aldrig för länge c; 8 jul, 2012 22:21 |
|
Ida S
Lärare |
when I find myself in times of trouble
tom hiddleston comes to me speaking words of wisdom ehehehehehehehehehehehehehehehehehe "we live together, and harry does all the cooking." 8 jul, 2012 22:31 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vill bo närmare Malmö D: Kan glömma att jag får åka till Malmö för att se ESC nästa år, är ca 150 mil dit D: samma här, jag bor 6 timmar ifrån Malmö! Jag får väl bara hoppas på att jag på något sätt kan ta mig dit, dessutom måste jag ju få mammas tillstånd... det är kört -.- 8 jul, 2012 22:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Borttagen: Vill bo närmare Malmö D: Kan glömma att jag får åka till Malmö för att se ESC nästa år, är ca 150 mil dit D: samma här, jag bor 6 timmar ifrån Malmö! Jag får väl bara hoppas på att jag på något sätt kan ta mig dit, dessutom måste jag ju få mammas tillstånd... det är kört -.- Måste ju också få mina föräldrars tillstånd... Hade det varit i Stockholm hade jag säkert fått gå då det är närmare, men Malmö... D: 8 jul, 2012 23:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen