@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
8 jul, 2012 21:37 |
|
Caius
Elev |
Underbart, jag har en massa synbortfall av någon anledning. Ser suddigt och en massa vita fläckar överallt.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 8 jul, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
Är sjukt sugen på att se Hungerspelen nu! Har btw förbeställt den så jag får den för 150:- när dem kmr! *längta till 18 aug* : D
8 jul, 2012 21:48 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: På DVD?Är sjukt sugen på att se Hungerspelen nu! Har btw förbeställt den så jag får den för 150:- när dem kmr! *längta till 18 aug* : D
8 jul, 2012 21:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: På DVD? Är sjukt sugen på att se Hungerspelen nu! Har btw förbeställt den så jag får den för 150:- när dem kmr! *längta till 18 aug* : D Yes, dvd ^^ 8 jul, 2012 21:54 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: Flowery Forever Shoes nån liten snäll mugglis med 500 kr?? Spoiler: du får gärna skänka 500 till abdifonden mig. Eller ger du skorna till mig. Det skulle Abdi jag uppskatta. Snälla! Abdi jag behöver din hjälp! Ring 072 02618 67. Tack för din hjälp. Tryck här för att visa! å föressten, jag har strl 36 owo asså aliice xd I have to save for kent >.<' ![]()
8 jul, 2012 22:01 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: Flowery Forever Shoes nån liten snäll mugglis med 500 kr?? Spoiler: du får gärna skänka 500 till abdifonden mig. Eller ger du skorna till mig. Det skulle Abdi jag uppskatta. Snälla! Abdi jag behöver din hjälp! Ring 072 02618 67. Tack för din hjälp. Tryck här för att visa! å föressten, jag har strl 36 owo asså aliice xd I have to save for kent >.<' kent får vänta!
8 jul, 2012 22:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jul, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
Tror just jag hittade en online link till thg...
edit; omg, omg. ja, det gjorde jag. Ska fixa en massa kuddar så jag kan sätta mig lite skönare inför dessa två underbara timmar som väntar : D 8 jul, 2012 22:03
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 8 kl. 22:08
|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Knizzlare: jag är tolv och sitter och planerar och oroar mig inför mitt gymnasieval normalunge.se Hoho, jag är tolv och har redan bestämt att jag ska bo ihop med Aivilio(i alla fall tills vi inte är fattiga studenter längre) i Uppsala och nästan bestämt vart jag ska jobba.. Åh, skönt att inte vara ensam om att vara...normal *host* ^^ Pixie; Nejdu ![]()
8 jul, 2012 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen