@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: ja bara råna folk på´datorer xDHAHAHA, eller hur va. Nejmen, vi har egentligen skoldatorer, men vi var tvungna att lämna in dem under sommarlovet för att förra årets 8:or och 9:or hade missköt sina datorer, så. -.- men det går finfint att använda pappas dator, för vi har bytt ut dator-skärmen till en "liten" TV istället :3 orr sånt blir man så arg på -.- kan folk inte bara sköta sig så nästa som skall ha sakerna få göra det ^^ Jag vet, det är så störande. Men sedan så måste ju alla rektorerna dra alla över en kam och få dem som sköter allt att lida med -.- » There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 8 jul, 2012 20:36 |
|
Pixie
Elev |
8 jul, 2012 20:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: klart de måste -.- skolor suger när de kommer till att se folk som indevider!Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: ja bara råna folk på´datorer xDHAHAHA, eller hur va. Nejmen, vi har egentligen skoldatorer, men vi var tvungna att lämna in dem under sommarlovet för att förra årets 8:or och 9:or hade missköt sina datorer, så. -.- men det går finfint att använda pappas dator, för vi har bytt ut dator-skärmen till en "liten" TV istället :3 orr sånt blir man så arg på -.- kan folk inte bara sköta sig så nästa som skall ha sakerna få göra det ^^ Jag vet, det är så störande. Men sedan så måste ju alla rektorerna dra alla över en kam och få dem som sköter allt att lida med -.- ![]()
8 jul, 2012 20:43 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: klart de måste -.- skolor suger när de kommer till att se folk som indevider! Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: ja bara råna folk på´datorer xDHAHAHA, eller hur va. Nejmen, vi har egentligen skoldatorer, men vi var tvungna att lämna in dem under sommarlovet för att förra årets 8:or och 9:or hade missköt sina datorer, så. -.- men det går finfint att använda pappas dator, för vi har bytt ut dator-skärmen till en "liten" TV istället :3 orr sånt blir man så arg på -.- kan folk inte bara sköta sig så nästa som skall ha sakerna få göra det ^^ Jag vet, det är så störande. Men sedan så måste ju alla rektorerna dra alla över en kam och få dem som sköter allt att lida med -.- Eller hur, det är så kasjgdkasjd irriterande. -.- » There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 8 jul, 2012 20:45 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: ja verkligen!! drf jag var glad att jag gick på en liten skola där vi faktiskt var indevider och alla lärare visste vem man var Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: klart de måste -.- skolor suger när de kommer till att se folk som indevider! Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: ja bara råna folk på´datorer xDHAHAHA, eller hur va. Nejmen, vi har egentligen skoldatorer, men vi var tvungna att lämna in dem under sommarlovet för att förra årets 8:or och 9:or hade missköt sina datorer, så. -.- men det går finfint att använda pappas dator, för vi har bytt ut dator-skärmen till en "liten" TV istället :3 orr sånt blir man så arg på -.- kan folk inte bara sköta sig så nästa som skall ha sakerna få göra det ^^ Jag vet, det är så störande. Men sedan så måste ju alla rektorerna dra alla över en kam och få dem som sköter allt att lida med -.- Eller hur, det är så kasjgdkasjd irriterande. -.- ![]()
8 jul, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
OKEY GUYS;
Vi har ingen ström här hemma (skriver detta på min bärbara) och om vi inte får ström tills jag åker till London så vill jag bara säga att vi inte kommer ses på typ 8 dagar, kram! 8 jul, 2012 20:52 |
|
Radioanka
Elev |
Jag hatar mugglis just nu. Jag skrev väääääääääääääärldens längsta inlägg och så blir det en bugg och hela mitt fina inlägg försvinner.
---- men jag älskar mugglis egentligen, men inte just nu --------- happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 8 jul, 2012 20:57 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Radioanka: jag känner igen det där -.- man vill kasta datan i golvet!! och de är de enda gångerna man inte tänker på att kopiera inlägget innan -.-Jag hatar mugglis just nu. Jag skrev väääääääääääääärldens längsta inlägg och så blir det en bugg och hela mitt fina inlägg försvinner. ---- men jag älskar mugglis egentligen, men inte just nu --------- ![]()
8 jul, 2012 20:57 |
|
joel9324
Elev |
8 jul, 2012 21:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: OKEY GUYS; Vi har ingen ström här hemma (skriver detta på min bärbara) och om vi inte får ström tills jag åker till London så vill jag bara säga att vi inte kommer ses på typ 8 dagar, kram! Åh, London ♥ Du får ha det jättetrevligt i fina London! : D Kram! ♥ 8 jul, 2012 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen