@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: trean nattliv och djurliv Fett coolt, jao. Jag har bara installerat 2:an på den här datorn. » There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 8 jul, 2012 20:15 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: visst är det Skrivet av Cara Riddle: trean nattliv och djurliv Fett coolt, jao. Jag har bara installerat 2:an på den här datorn. enligt mig är trean roligare ![]()
8 jul, 2012 20:18 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: Var inte ledsen. Tvåan är bättre än trean. Fast jag ska nog ändå köpa "Övernaturligt" för det är just ett sådant jag drömt om!Skrivet av Cara Riddle: trean nattliv och djurliv Fett coolt, jao. Jag har bara installerat 2:an på den här datorn.
8 jul, 2012 20:18 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: visst är det Skrivet av Cara Riddle: trean nattliv och djurliv Fett coolt, jao. Jag har bara installerat 2:an på den här datorn. enligt mig är trean roligare Ja, jag saknar 3:an. » There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 8 jul, 2012 20:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: du får införskaffa det ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: visst är det Skrivet av Cara Riddle: trean nattliv och djurliv Fett coolt, jao. Jag har bara installerat 2:an på den här datorn. enligt mig är trean roligare Ja, jag saknar 3:an. ![]()
8 jul, 2012 20:23 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: du får införskaffa det ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: visst är det Skrivet av Cara Riddle: trean nattliv och djurliv Fett coolt, jao. Jag har bara installerat 2:an på den här datorn. enligt mig är trean roligare Ja, jag saknar 3:an. Men det är så segt att installera alla. Och detsutom så är det min pappas dator som jag får använda :c Skrivet av LolFeelings: Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: Var inte ledsen. Tvåan är bättre än trean. Fast jag ska nog ändå köpa "Övernaturligt" för det är just ett sådant jag drömt om! Skrivet av Cara Riddle: trean nattliv och djurliv Fett coolt, jao. Jag har bara installerat 2:an på den här datorn. Men jag blir galen för det går inte att ladda ned saker till Sims 2 till pappas dator, det gör det till Sims 3, så gubbarna blir mycket bättre ;___; » There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 8 jul, 2012 20:25 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jul, 2012 20:27 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
HAHAHA, eller hur va. Nejmen, vi har egentligen skoldatorer, men vi var tvungna att lämna in dem under sommarlovet för att förra årets 8:or och 9:or hade missköt sina datorer, så. -.- men det går finfint att använda pappas dator, för vi har bytt ut dator-skärmen till en "liten" TV istället :3 » There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 8 jul, 2012 20:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: ja bara råna folk på´datorer xDHAHAHA, eller hur va. Nejmen, vi har egentligen skoldatorer, men vi var tvungna att lämna in dem under sommarlovet för att förra årets 8:or och 9:or hade missköt sina datorer, så. -.- men det går finfint att använda pappas dator, för vi har bytt ut dator-skärmen till en "liten" TV istället :3 orr sånt blir man så arg på -.- kan folk inte bara sköta sig så nästa som skall ha sakerna få göra det ^^ ![]()
8 jul, 2012 20:31 |
|
LolFeelings
Elev |
8 jul, 2012 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen