@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: haha de är ju roligt xD Ja Cara är knäpp xDSkrivet av Cara Riddle: nej den var jätte söt ^^ Men ljudet som dem gör...D: du kan få låna min drake och åka dit always ♥ ![]()
8 jul, 2012 19:57 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
OMG....jag vet vad som ska hända med Fog.... >
» There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 8 jul, 2012 19:58 |
|
Pixie
Elev |
8 jul, 2012 20:00 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
» There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 8 jul, 2012 20:03 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av Cyachi: IvveKingh Kanske inte liten i sig, men liten för evenemanget i fråga. När det handlar om ESC så är det ju inte bara vi svenskar, utan hela Europa som vill se. Finns en massa hardcore fan därute, som tittar live varje år. Lite svårt att få plats med alla som vill se i en arena som tar 500-15000 pers. Friends Arena tar iallafall 35000, vilket skulle ge många fler chansen att se live! Jo, jag förstår vad du menar. Biljetterna har redan släppts! Den billigaste kostar 4995 8 jul, 2012 20:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jul, 2012 20:07 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Åhå, Sims. ♥ Vilket spelar du? » There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 8 jul, 2012 20:07 |
|
LolFeelings
Elev |
Min hamster vaknade nyss. Jag är sugen på brownieglass. Jag vill se säsong 3 av Powerpuffpinglorna MEN KNAPPT NÅGON EPISOD FINNS PÅ YOUTUBE!!
8 jul, 2012 20:12 |
|
Cara Riddle
Elev |
trean nattliv och djurliv
yru haha ja visst är jag snäll ![]()
8 jul, 2012 20:14
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 8 kl. 20:15
|
|
Borttagen
|
du kan få låna min drake och åka dit always ♥ Åh, vad snällt! : D edit; citeringen blev skum.. xD 8 jul, 2012 20:14 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen