One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Jag är 3 år yngre än Harry. Feeling like a boss. Och jag är bara 2 år yngre Damn you. But your cool, bro..you'r cool.. ![]()
26 jul, 2012 14:07 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Quidditch: Jag är 3 år yngre än Harry. Feeling like a boss. Och jag är bara 2 år yngre Damn you. But your cool, bro..you'r cool.. Thanks "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jul, 2012 14:08 |
|
_SanD_
Elev |
Jaa! Jag är bara 7 år yngre än Harry
scarhead samma här Jag har oxå lockigt hår och typ.. snuskig humor
26 jul, 2012 14:26 |
|
Quidditch
Elev |
26 jul, 2012 14:32 |
|
IamAK
Elev |
känns bra att jag är runt samma ålder som killarna(född exakt samma år som niall, zayn och liam dessutom)... ibland känns det som att dom flesta fans är yngre och man känner sig lite gammal i vissa fandoms men det är fan postivit att vara äldre ibland. har större chans med dom.... ehehehe, och jag kan i princip göra vad jag vill så om dom kommer hit eller har konsert kan jag åka och se dom eller köpa biljetter på direkten. borde börja övningsköra snart också, så jag kan köra själv sen xD
26 jul, 2012 14:43 |
|
scarhead
Lärare |
true, true
jag tror min humor blev värre efter att ha blivit fel av den här fandomen speciellt efter alla hash tags oops 26 jul, 2012 14:43 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av scarhead: true, true jag tror min humor blev värre efter att ha blivit fel av den här fandomen speciellt efter alla hash tags oops Story of my life. ![]()
26 jul, 2012 14:45 |
|
IamAK
Elev |
NYHETER: NIALL SA NYSS PÅ TWITTER ATT HAN SKA GÖRA EN TWITCAM SNART!(efter att han duschat, hur lång tid det tar vet man inte...)
26 jul, 2012 16:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av IamAK: NYHETER: NIALL SA NYSS PÅ TWITTER ATT HAN SKA GÖRA EN TWITCAM SNART!(efter att han duschat, hur lång tid det tar vet man inte...) Yey! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jul, 2012 16:36 |
|
si_tonks
Elev |
VET NI, jag ska filma den här twitcamen, bara för att jag är awesome
och så att jag kan göra gifs av that boys perfect face så fort som möjligt ![]()
26 jul, 2012 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen